2012. január 6., péntek

Gordon 12.hetes

Ma 12hete, azaz 84 napja, hogy megszületett Gordon!
Sajnos ez a fránya nátha még mindig nem múlt el,így már 4 napja nem láttam Őt!
Kezdek bele őrülni a hiányába... egyfolytában videókat és képeket nézek Róla és sírhatnékom van.
Dokik szerint jól van a Drágám, de még igényli a garat oxigént. Na, de ha majd végre újra mellette lehetek biztos erőre kap és ismét menni fog anélkül is!
Csak azt nem tudom, hogy garat oxigénnel mennyire lehet szó arról, hogy átkerüljünk másik kórházba összeszokni... ?


Ma mikor beszéltem a nővérkével, aki Vele volt, azt mondta, hogy minden etetésnél megpróbálkoztak a cumival. A mai adagja 8x48ml, de a felénél többet nem hajlandó cumiból megenni. És a nővérke szerint nem azért, mert elfárad. Mert utána még nézelődik és koketál vele. :)
Annyira rossz, hogy nem láthatom ezeket a pillanatokat...


Amúgy mióta Gordon megszületett, azóta minden nap írok Neki egy levelet. Egy füzetbe írom őket, megdátumozva, megcímezve. 
Egy bevezetőt is írtam Neki, hogy elmondjam mért is írom le Neki a nap történéseit.
A lényeg, hogy ezekből a levelekből bármikor erőt meríthessen! Ha az élete során bármikor úgy érezni, hogy valamire nem képes, vagy nem megy, LÁSSA, TUDJA, hogy IGENIS Ő KÉPES BÁRMIRE! Hisz el tudja majd olvasni, hogy napról napra, hogy küzdötte le az akadályokat amiket az élet állított eléje, mielőtt még bármit is tudott volna az életről.


Ahogy írtam, ma 12 hete van bent a kórházban. Én majd 7 hetet voltam bent, míg volt tejem és tudtam Neki fejni, míg végül elapadt...
De hiszek benne, hogy ha hazajön még visszajöhet a tejem.
Bízok abban, hogy ha Benne is van egy kis szándék, és mért ne lenne, akkor egy eszköz segítségével átélhetem a szoptatás örömét, Ő pedig megtanulhat ciciből is enni.
Ez az a bizonyos szoptanít készülék.
Az SNS arra készült, hogy elősegítse az anyatej termelődését azáltal, hogy megadja a babának a kellő motivációt a helyes szopáshoz.

Amúgy a hetek alatt egy csomó mindent beszereztem és kaptunk már Gordonnak, hogy mire haza jön mindene meglegyen. :)
Íme pár dolog:

Ezt kereszt-mamától kapta

ezt a zenélő,projektoros távirányítós forgót az ágyára,mamitól

Pelenkázó lap, szintén mamitól

utazó ágy

játszószőnyeg

3in1 pihenőszék

légzésfigyelő

ilyen lesz a függöny :)

macis ágyneműszett (de ez a kép még nem a mi kiságyunk)

ilyen lesz a lámpácska :)

zenélő játékhíd babakocsira


Már csak az van hátra, hogy berendezzük a babaszobát és arról tegyek fel képeket! 

Majd arról, ahogy Gordon a kiságyában fekszik!!! ;)



1 megjegyzés:

vica írta...

drágám Gordonkám! amikor ezt elolvasstam levelét meg a jo képeket,elsirtam...

jo érzés amit tolem kaptad az orrszivot!

drágám,szeretlek Gordonkám kerifiacskám! puszil kerianyud!:D