2012. január 21., szombat

99. nap

Reggel mikor bementünk, azt láttam amire számítottam a tegnapi nap után...
Gordon szabadon áramló oxigént kapott, igaz csak egy minimális mennyiséget.
Pont a reggeli vizitre értünk oda, így Lacim tudott dokinénivel beszélni, aki felvilágosított minket, hogy mióta Gordon a csecsemő osztályon van nem kapja sem a ventolint, sem a diaphyllint. 
Tehát konkrétan nem leépítették a gyógyszereit, hanem egyik napról a másikra megszüntették, így a fiacskám tüdeje elfáradt, ennek okán volt szükség az oxigénre.
Ezért dokinéni visszaállította a ventolint és míg ott voltam 2x kapott is és már szebben saturált, még ha nem is volt az oxigén a közelébe.


Ma 2x csöpögtettem a babám szemébe cseppeket és levettem a takaró kagylót a bal szeméről, mert a ragasztó alatt megint elkezdett pirosodni és a homloka megint kezd fura lenni, így holnap be is viszem a krémet amivel odaát kenegették.




Este a nővérke kérdezte, hogy holnap reggel is megyek, mint ma? És mikor igenlő választ adtam, nagyon hálás volt, mert neki nagy segítség, ha 10 helyett 9 gyerekkel kell foglalkoznia.


Na és hát ma is gyönyörűen evett a babám!
Kb. 2,5-3 óránként már kiabál, hogy Ő mennyire éhes, pedig az 50ml helyett mindig 65 ml-t tesznek neki a cumisüvegbe, amit 10 perc alatt be is szippant, majd alszik tovább. :)




Ma nem volt kaki, így volt hasfájás, sírdogálás. Hiába tornáztattam meg , sajna csak puki távozott nagy nehezen, de azért az is nagy könnyebbséget jelentett neki. Hozzáteszem az infacolt se kapja amióta itt van és szerintem az lehet a baja.


Tegnap ortopédiai vizsgálata volt: kötött, de stabil csípők.







Nincsenek megjegyzések: