2012. január 24., kedd

102. nap

Apuci ma részesülhetett abban az élményben, hogy megfürdethette az Ő pici fiát!
Úgy indult a dolog, hogy én fogom, de a nővérke azt mondta most apa csinálja, mert nagy kézzel a tuti, pedig én még sosem fürdettem... na jó, Ő se. :P
Pancsi előtt próbáltunk kakit varázsolni, mert tegnap se és ma se volt. Sikerült is egy adagnyit kisegíteni belőle.
A tegnapi fürdés előtt 2670 gramm volt a súlya, ma már 2710 grammot mért apa. :)


Reggel, amikor a gyógyszereit megkapja, akkor muszáj megennie az adagját ami a cumiban van, mert akkor kapja bele keverve a gyógyszereit, vitaminjait is. Nos , mint utólag kiderült ez ma reggel 85 ml volt... mit ne mondjak simán becumizta a drágám, de jó fél órával később vagy 20ml vissza is jött.
Meg is beszéltem ma a nővérkével, hogy legközelebb külön adják a gyógyszereket, mert nem akarom e miatt bele erőltetni azt a rengeteg kaját.


A vacsinál már óvatosabb is voltam, hiába volt 70ml az üvegbe 60ml-nél megálltunk és szépen el is aludt a bogárkám.


A körömvágással is megpróbálkoztam, de vagy az olló volt életlen, vagy a körme vághatatlan, vagy én nagyon béna, de nem ment. :s


Dokinénije csak annyit mondott, hogy már nem kell neki az oxigén és bizakodunk...


Én akkor bízok abban amiben ezen a héten bíztam, hogy jövőhéten megnézik a szemét és ha OK és nem lesz megint légzés "probléma" akkor szerda magasságában hazajöhetünk, persze ez csak reménykedés...







Nincsenek megjegyzések: