2012. január 23., hétfő

101. nap

Reggel azzal szembesültem, hogy az oxigén 1 liter/percre van  állítva.
Majd szépen megetettem a kis drágámat, büfiztünk, nézelődtünk, babáztunk. Ez kb. egy óra volt, mindez oxigén nélkül 90-es saturációval...
Elmentem reggelizni és mikor visszajöttem, láttam, h Gordon 100-on saturál oxigénnel. Így elkaptam a nővérkét és nem tetszésemet fejeztem ki az oxigént illetően, hisz anélkül is "működik" a gyerekem.
Erre felállt oda ment és leállította az oxigént. :)
Így egész nap anélkül volt és csak egyszer-kétszer esett lett egy pillanatra. Ma már kaja után is 90-94 körül saturált. :)


Volt ma szemvizsgálat és mindent rendben találtak, de jövőhéten ismét megnézik a szemét, mert hát amúgy se mehet haza, mert szükségen van az oxigénre.. pfff. Na majd holnapra meglátjuk hogy alakul a dolog és a dokinéni mit szól a változáshoz.
Szóval a héten nem jövünk haza ez már biztos.


Pénteken koponya UH lesz.


Holnapra meg beviszem a körömollóját, mert már szét karmol. :)


Tegnap esti pancsi előtti súly: 2600 gramm! :)








Nincsenek megjegyzések: