2012. január 19., csütörtök

97.nap

Fél 10-re bementem ma az etetésre. Gordon megette az előírt 50 millijét, és azt hittem büfizett, de mikor egy kicsi hami vissza jött miután lefektettem, rájöttem, h mégse. Na szóval utána már tényleg lefektettem és ahogy megszoktam, távoztam a helyszínről.
Fél 1-re vissza mentem, de Gordon aludt,így beszélgetni kezdtem a nővérkével. Ekkor kiderült, hogy valójában 9-19:30-ig bent lehetek és csak akkor kell kijönnöm, ha szólnak, mert pl. vizit van.
Sőt nekik segítség ha ott van az anyuka, mert egy gyerekkel kevesebbre van gondjuk.
Ezen felbuzdulva nem is izgattam magam tovább, 13:40-kor miután Gordon sírt, h éhes, kikértem a hamiját,de kb.14:10-kor kaptuk meg. Ekkor nem is adtam neki többet 30ml-nél, mert fél 4-kor van a kövi hami. 3-kor lefektettem és gyorsan lementem , hogy egyek egy kicsit, de ekkor jött Mami, szóval a kajám ugrott. Vissza mentem és megmutattam a Mamijának a kis fiamat! :)


Utána végre ettem , majd vissza mentem újból megmutattam, pelus csere és kb. fél 5-kor cumizás, ekkor 35ml ment le.


Este szerencsére 65ml-t megevett és ráadásul pontban fél 7-kor sikerült megetetni. Igaz apa ötlete volt, hogy próbálkozzunk meg vele és 15ml-t tőle evett meg, majd kiküldték egy szoptatós anyuka miatt. A maradék 50 ml gyorsan lement, de a büfire fél órát vártunk, így fél 8-ig ott voltam. :)


Sokat volt ma kézben,de egyszerűen muszáj behozni ezt a 3 hónapot az én kicsi hősömmel...



Nincsenek megjegyzések: