2012. január 16., hétfő

94. nap

Nagyon-nagyon boldog vagyok!
Szerda helyett ma volt a szemvizsgálat és a doktornő mindet rendben talált! :)
Na és ez azt jelenti, hogy utilapút kötöttek a talpunkra! :)
Mivel este jött a dokinéni, így csak holnap reggel tudnak áttelefonálni a Péterfybe, hogy mennénk. Dokibá azt mondta, hogy holnap vagy holnap után megyünk, de a 3 hónap alatt szerzett tapasztalataim alapján azt mondanám, hogy holnap a deles vagy hármas etetés már ott fog zajlani. :)
Ráadásul dokibá is azt mondta, hogy szerinte egy hétre van ott szükségünk, míg leépítenek pár gyógyszert, hogy ne jöjjünk annyi gyógyszerrel haza. :))

Ma ráadásul ruhácskában volt a babám és már olyan rég láttam Őt így. Az esti fürdetés után (amin persze nem voltam ott) ma életünkben először én öltöztethettem fel!

És ma annyira ügyesek voltunk, hogy nem is bukott ki hamit!
Szorgosan büfiztünk, így egy etetés 3 felvonásból áll, de ez így beválik.

Apa és én ma gyorsan elugrottunk a tecsóba ajándékcsomagért, persze nem volt, de Emődédivel lezsíroztam telón, hogy ha megvesszük a bele valót akkor megcsinálja a kosarat. Így is történt, Emődédinél várja a szép nagy hála kosár, hogy célba érjen és "cserébe megkapjuk" a kis fiúnkat! :)

Gordon annyira édes és egyre jobban kezdem megismerni ami nagyon felvillanyoz. 
Csodálatos dolog szülőnek lenni!!!

A képeken szerintem látszik is, hogy mennyire csodálatos...





1 megjegyzés:

Eszti írta...

Szupeeer!Nagyon örülünk Nektek!Tegnap volt a napja,hogy az elejétől kezdve végigolvastam a blogot!Biztos fogalmad sincs,hogy ki vagyok,a korababára,nagyon ritkán szoktam írni!Leventém 900 grammal született!
Ha nem bánod,én folyamatosan olvasom a blogot,mert kíváncsi vagyok Rátok!Sok puszit küldünk Nektek és a NagyFiúnak!