2012. március 20., kedd

Szurik

Azzal kezdeném, hogy éjjel megint rekordot döntöttünk, mert 8 azaz nyolc órát aludt a  drágám. :)


Délelőtt megvolt a két combszuri.
Délelőtt még jókat aludt, aztán egész délután semmit. Amit evett szinte mindent kibukott. Négy féle ruha volt ma rajta, lehetett volna öt is, de inkább előre hoztam a fürdetést. Megkapta lázcsillapítás céljából a fél kúpot, megpróbáltam megetetni, de csak játszott a hamival, így leraktam aludni. 
De nem sok sikerrel....csak a kezemben alszik és néha felordít.
Próbáltam borogatni a szuri helyét, bár alig találtam meg. :) Mármint nem a combját, hanem a szuri pöttyöt. :))
A hője elkezdett felkúszni, de remélem a kúp nem engedi tovább.


Viszont a szuri előtt készültek fotók, mosoly rajtakapás céljából és videó is e célból, persze akkor éppen nem tette amit kellett volna. :))





























Nincsenek megjegyzések: