2012. március 18., vasárnap

mozgalmas nap

Mára jött ki rajtam a kevés alvás és reggel fél7-kor risztottam dédit, hogy jöjjön babázni had aludjak kicsit...
Bár ezt az ágyból közöltem Vele, kb. csukott szemekkel, mert képtelen voltam nyitva tartani.
Gordon evett, de már nem akart vissza aludni én viszont nagyon is.
De dédivel elnevetgéltek rajtam és végül fél9-ig sikerült aludnom.
9-kor haza jött apuci Miskolcról és átvette Gordont, vagyis a pocakjára fektette és elmentek aludni. :)
Én addig kitakarítottam a házat. 
Mire végeztem Gordon éppen felkelt.
Fél 2-kor megjött dédi mama és dédi papa, majd 2-kor mami és Gabi bácsi.
Kihasználva a lehetőséget 3 körül ettem és fél 4-től 5-ig aludtam. :)
Bár fura volt, hogy mire kijöttem a hálóból mindenki felszívódott...


Péntek óta hasfájásra nem a megszokott grape water-t adom neki, mert a mini manóban csak másfajta volt, viszont egy fórumon egy anyuka azt írta, hogy ugyanaz csak a gyártó más. Hát nem...
Ennek a víznek még az illata is más és sajnos nem is olyan nyugodt amióta ezt kapja.
Szóval holnap vennem kell a régiből azt hiszem.
Úgyis megyünk dévényre és most dédi visz, sőt meg is nézi, majd akkor útba ejtjük  a patikát.


Dédi mama és dédi papa:









És ilyen kép amióta Gordon megszületett nem készült:


Mentségemre szolgáljon, hogy nagyon álmos voltam és a kék nem azén színem és egy fodrászkodás se ártana... :S
Botrányosan nézek ki tudom, de az első közös fotóink, így nem maradhat ki. :)

1 megjegyzés:

ritique írta...

Szia Brigi anyu!
Nagyon helyes vagy minden képen! :)
Jól áll a mosoly, meg látszik, hogy szívből jön. :)
Gordon is tüneményes!
Mindig örömmel olvasom amiket írsz!
Ismeretlenül is gratulálok a családodhoz.
Üdv:
Rita (két kislány anyukája :)