2012. március 28., szerda

2. RSV

Hétfőn voltunk Dévényen és megbeszéltük Vikivel, hogy hetente 2x fogunk járni. na nem azért, mert közben indokolttá vált, de apa dobta fel a labdát, hogy mi lenne ha...
Így hétfőn és csütörtökön lesznek a dévény napok, de a héten pénteken megyünk, mert csütörtökre már nem volt hely.

Pisi fogás terén ma jutottunk dűlőre, így ma apa 10ml pisivel végre bevonult a laborba. Állítólag egy hét múlva lesz csak meg az eredmény, nekem meg pénteken kéne mennem a dokinénihez. Szóval mielőtt megyek felhívom, hogy egyáltalán van értelme vagy sem.

Mai napon voltunk  a Péterfyben is RSV oltás miatt. Persze én kis kezdő anyuka nem vittem az oltási könyvet, így azzal még lesz egy körünk. De aztán többet nem is megyek oda. Ez a kórház kihúzva a listából.

Holnap Margit kórház kontroll. Ide végre apa is tud jönni és dédi kap egy szabadnapot. :)

Anyuka azaz én meglátogattam a fodrászatot :)))) Jól esett.


súly: 3730g.

Az elmúlt napok képei:

Ezeket kell itthon csinálnunk:

 

 

 

 

 

 

 

 



 





 


























Keresztapával, akinek ma volt szerencséje először Gordonhoz. Kaptunk tőle Huggies pelust, amiért teljesen oda vagyok. :)) Sztem nagyon jó!



 ezeken a kezeit mustrálta :)

ezen meg a fejét :))





1 megjegyzés:

2hounds írta...

Igazán csini lett a hajad!! Gordon meg nagyon ügyes, olyan szépen fejlődik, nézegetem sokat! Hajrá, hajrá! :)