2012. március 12., hétfő

szép napok :)

Tegnap volt Gordon hálaadó szentmiséje a Sashalmi templomban. Vittük őt is, jól be volt öltöztetve, nem fázott, sőt olyan jót aludt, hogy kimaradt egy etetése. Mikor haza értünk gondoltam gyorsan megetetem és felháborodással fogadta a zaklatást. Persze fél órával később már jelzett, hogy na most már jöhet a hami. :)

Délután 2-kor adtam neki vitacolan-t és este fél 7-kor volt spontán kaki. :) Ez egy vitamin szirup, mégis elérte ezt. :)
Ma is adtam neki, és kicsit türelmetlen voltam, ezért fürdés előtt kapott kúpot, de szinte rögtön jött a kakk és után még magától egy jó nagy adag. Szóval türelemmel fogok várni és nem ragaszkodok hozzá, hogy fürdés előtt legyen termés.
Na de a nagy termésnek meg volt az eredménye, mert a súlya tegnap 3460 volt, ma meg 3440... :s
Valahogy nem tudunk elbillenni erről a holtpontról...
Bár amióta a Bebát eszi, nem fáj  a hasa, nyugodt, éjjel 7órát alszik, majd hami után még ötöt.
Viszont 70ml-nél több nem megy le és így egy nap hétszer eszik, vagyis az éjjeli átalvásokon kívül pontban 2,5-3óránként jelez.
Bár a lényeg, hogy így nincs nyüszörgés, csak sok sok mosoly. :))) Ma már a játszószőnyegről lelógó halacskán is nevetett. :)) Annyira édes. Bár a mosoly napról napra több, a gügyögésről ez nem mondható annyira el, azzal még mindig szűkmarkúan bánik a fiam. :D

Tegnapi képek:

Templom utáni mamizás:











Mise előtti lazulás a fiúk előadásában:





Mai képek:

Lucám is a képeken! :)




1 megjegyzés:

Névtelen írta...

:)
A súlyát hetente mérd, ne naponta;)