2012. március 9., péntek

21.hét /100. bejegyzés a blogba/

Reggel Gordon szobájában nagytakarítottam, ágyneműt cseréltem és az ágyát is átraktam. Mindeközben a babakocsiban aludt, de ez kb. egy óra volt, így nem tudtam a lakás többi részével haladni.
Végül apával elmentünk a minimanóba, hogy nézzünk valami hordozót reális áron.
A Chicco Go-ra esett a választás(unisex színben, a tesókra gondolva),mert pl. a csatos mei-tai-ban elveszett a gyerek, ez meg kifejezetten 3,5-9 kg között hordható, kis cuki darab.
Tudom, hogy a kendő testközeli meg hú de jó, de nekem se türelmem , se affinitásom kötözgetni. Én az egyértelmű, pikk-pakk dolgokat szeretem.
Tuti, hogy 1 perc sikertelen kötözgetés után a polc alján végezné az a 5méteres darab.
Ezt felveszem csatolok és jó napot. A gyerek így is élvezi, hogy velem van. ufff :)


Vettünk még hidratáló fürdetőt, de csak azért macis, mert a simából nem volt, bőrtápláló krémet, elemet az ágy fölötti forgóba és a párásítóba szűrőbetétet.


Ma is volt vigyor, bár nem annyi, mint tegnap és talán 1-2 áhá hangzott el. :D


És rugi helyett, már póló és nadrág jár a nagyfiúknak! :))


súly: 3440 gramm



 Babakocsiban alvás, míg anyu a szobámat kitakarítja...


 Kipróbáltam a tiszta ágyneműben alvást is egy kicsit...
 Megyünk shoppingolni...

A shopping eredménye...







1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!

Szoktam olvasni a blogod, most hadd kotyogjak bele.
Egy kisbabának terpesztartásban kéne a hordozóban ülnie, nem úgy, hogy lóg a lába, káros lehet.
www.babahordozas.hu/hordozo-cikkek/67-hordozo-anatomia-2.html
Persze itt a kendőt ajánlják, az tényleg kicsit bonyolult meg "ősanyás" :-), de van más megoldás is, ha utánanézel.
Ne haragudj, hogy beleszóltam, csak jó szándékból tettem.
Gordon nagyon édes kisbaba, gratulálok hozzá.

Ági