2012. március 7., szerda

Papás nap

Ma Papa és Lujzi (ő papa húga) volt látogatóban.
Gordon lehányta Lujzit kb. az első 10 percben.
Mivel 2 napja nem kakilt Gordon én meg nem szélcsöveztem , így tele volt a poci emésztett hamival és nem fért bele a friss adag, Ez gyakran előfordult, már kitapasztaltam az ok-okozati dolgot ebben a témakörben...
Hiába adtam neki székletlágyítót, így is csak szélcsővel kakiltunk, de tény, hogy hígat... :s
Ráadásul estére bőrpírja is lett, feltételezem ettől a szertől... grrrrr

Ha a jó oldalát nézzük, így a mai napra két 56-os ruhácskát is felvehettünk. :)

esti súly: 3460 gramm :)
































Így a képeket nézegetve úgy tűnik, mintha állandó bandzsasága lenne Gordonnak, pedig nem... De a képeken durván így tűnik...
Ma beszéltem dokinénivel kedden délelőtt mehetünk, bár 9-re a Bethesdába is kell mennünk kontrollra, remélem végzünk úgy, hogy a szemészetet is bele tudjuk préselni.

Nincsenek megjegyzések: