2012. március 21., szerda

Hasról hátra

Éjjel apáé volt. Állítólag nem sokat aludtak, de lehetett benne valami, mert napközben elég sokat aludt Gordon. :)
Reggel 7-kor már nagyon nyűgös volt, de bevetettem a babakocsiban tologatós altatást ami be is vált. Miután elaludt, beraktam a kiságyába. Mivel a babakocsiban is hason volt, így a kiságyba is úgy tettem be, nehogy felébredjen. No meg amúgy is hason szeret mostanság aludni. Légzésfigyelő bekapcs, ajtó becsuk. Nyakba akasztható légzés-bébiőr bekapcs. 11órakor csipog, h felébredt Gordon. Bemegyek és háton pislog nagy szemekkel és néz felfele. Pont telefonon beszéltem egy másik korababás anyukával, akinek épp ecseteltem, hogy nálunk lassabban fog haladni minden. Persze a telefonba hangosan örömködtem, hogy mi történt, de gyorsan elbizonytalanodtam, hogy lehet apa fordította meg. Telefont leraktam, majd felhívtam apát, aki időközben elment, hogy ugyan mondja már meg Ő fordította meg Gordont? De nem! Így 99%-ban állítom, hogy Gordon a hasáról a hátára fordult. Az 1 % az én ill. apa memória zavarának tudható be. :))


Napközben rendszeresen jelezte, hogy éhes viszont 50-60ml-nél többet nem evett.
Este fél 6 környékén evett 60ml-t, majd egy jó nagyot kakilt, szó szerint nyakig kakis lett.
7-kor megint enni kért,így fürödtünk és evett 70ml-t. Majd megint bekakilt, de nekem elég hígnak tűnt...
Remélem nem beteg. :( Hisz az, hogy kakil ráadásul 2x az nem jellemző rá...
Úgyhogy most a ProKid-es tápi bekeverve várja, hogy Gordon enni kérjen.




Nincsenek megjegyzések: