2012. február 12., vasárnap

Túl az első közös éjszakán! :)

Először is szeretnék hálát adni az Égieknek, hogy ilyen csodálatos társat rendelt mellém és ilyen erős, csoda babával áldott meg!

Most a képekkel kezdeném:


















 Mivel az első éjszaka a részemről amatőr módjára ment, vagyis minden nyekkenésre felugrottam és kikaptam az ágyból stb... ezért lényegében nem aludtam semmit. Pláne, hogy az lett az egészből, hogy az ágyamban aludt velem, monitor nélkül, így csak felületesen tudtam elszundítani, pár percre, míg el nem kezdett megint valamiért sírni. Nyűgös éjszakája volt, de ma már talán én is rutinosabb vagyok és belátja, hogy felesleges a hiszti, mert nem ér el semmit. Na persze lehet, hogy csak a szám nagy...


De az alvást be tudtam pótolni, miután apuka délután 1-re bejött és este 8-ig - ahogy az a képekből is kiderül - Ő látta el Gordont és én addig, ettem, fürödtem és aludtam! :)
És még sütit is hozott nekem!


Lacim!
Szeretlek és köszönök mindent!

Nincsenek megjegyzések: