2012. február 21., kedd

Bethesda...

Reggel a vérvételből kiderült, hogy Gordon CRP szintje 25 (1-10-ig jó), ami arra utal, hog elindult valami fertőzés nála. 
Nem evett egész nap, úgy kellett bele tömni a kaját és még így is volt, hogy nem ette meg. És kaja közben leszürkült.
Láza nincs, megy a hasa.
Branült kapott  a fejecskéjébe és elindítottak egy széles spektrumú antibiotikumot.


A reggeli felállás szerint szerda környékén került volna át a Bethesdába, mert területileg oda tartozunk, viszont az evés közbeni szürkülések miatt, jobbnak látta a dokinéni ha mihamarabb átkerül.
Az ő elmondása szerint a csecsemő osztályon nincs hely, ezért az intenzívre küldi át Gordont.


Nos este 6 körül át is ért, kb. egy órát töltött az intenzíven, majd felkerült a csecsemő osztályra.
Az intenzíven megpróbálták megetetni, de 40ml után a felét vissza bukta.
A csecsemő osztályon hiányolták a saját ruhácskát, textil pelenkát, mindent amire szüksége lehet.
És persze azt, hogy én mért nem fekszem be...


Mielőtt eljöttem megetettem és 60ml-t szó nélkül, szürkülés nélkül megevett és nézelődött. Határozottan úgy tűnt, hogy estére már jobban lett.


Reggel megyek, viszem az Ő és az én cuccaimat is...


Ma már haza jöhettünk volna a Margitból, mert negatív lett az EEG!


De, mint estére kiderült egy húgyúti fertőzés megakadályozta, hogy végre haza jöjjön a kis fiam!


Holnap reggel megyek és míg bent leszek, nem tudok ide írni, de remélem nem leszünk bent sokáig és már Gordonnal jövök haza!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Sok-sok drukk !
Ilona

Névtelen írta...

Az EEG-nek nagyon örülök, de a fertőzésnek nem! :( Remélem, hogy hamarosan hazakerültök mindketten együtt!!!!

Zsófi (én voltam a névtelen olvasód valamelyik nap)