2012. február 2., csütörtök

111. nap

Ma sikerült beszélnünk a Margit kórház pszihológusával, aki elmondta, hogy előre láthatólag 5 napot fogunk a kórházban tölteni, vagyis 10-én jöhetünk haza, ha minden úgy megy ahogy mennie kell.

Hétfőn történik  a felvétel, kedden,szerdán a vizsgálatok, csütörtökön konzultálnak az orvosok és pénteken megkapjuk a zárójelentést és ha szükséges betanítják a tornát amit itthon kell elvégezni Gordonnal.

Abban az esetben kell tovább maradni (de hétvégére lehet, hogy haza engednek), ha valamelyik vizsgálatot bármilyen oknál fogva nem tudnák elvégezni.

11-től lehetek bent Nála, apa vagy bárki más egyesével 15-17óráig jöhet. 19:30-kor fürdetés van.

Dokinénik holnap vagy holnapután tájékoztat arról mikor hova kell mennünk kontrollokra miután haza jövünk.

Ennyit tudtam ma meg...

Kép ma nem készült, mert nem vagyok toppon, remélem holnapra kialszom.

1 megjegyzés:

Csilla írta...

Szia! Most találtam rá a blogodra, a keresőbe beírt "álombabakocsi" címszó hozott ide. Elolvastam mi történt veletek és Gordonnal. Nagyon erősek vagytok, ő meg egy igazi harcos lélek. Örülök, hogy már a Margit kórháznál tartotok, ott segíteni fognak és ami tornát előírnak, az mindenképpen hasznos lesz. Ismerős baba is megjárta ezt az utat másfél éve, ő már el is felejtette a kezdeti nehézségeket. Kívánom, hogy minél előbb hazamehessen Gordon, és végre kipróbálhassátok azt az "álombabakocsit" :). Csilla