2012. február 11., szombat

120.nap

Hát itt ez a nap és előttünk áll az első közös éjszaka.
Jó Vele lenni, de azt érzem, hogy minden idegszálammal Rá koncentrálok és ma pl. csak egyszer voltam pisilni... Nem tudom milyen lesz Vele aludni, hogy közben egy gépre van kötve ami szinte akkor is riaszt ha megmozdul, vagy akkor is ha a kábel nem jól érzékel stb...
Ma elég nyűgös, a köhögéstől kétszer visszajött a kaja, már szinte lerakni sem merem, mert vízszintesben még jobban rátör a köhögés.
Azért jobb lenne ha apuci is itt lenne... De még jobb lenne, ha Gordon lenne otthon. Bár azt mondták a nővérek, hogy hétfőn viszi a Cerny vissza a Margitba, és ha ez tényleg így van, akkor lényegében nem vesztettünk időt.


Lehet, hogy valaki őrültségnek tartja, de mikor Gordon visszahányta a hamit és így jóval hamarabb éhes lett, nyugtatásképp azt találtam ki, hogy a szájába adom a cicit. Másrészt persze kíváncsi is voltam, hogy milyen érzés, harmadrészt hiszek abban, hogy Ő vissza tudja hozni a tejcsit. Hát olyan ügyesen szívta, hogy csak pislogtam és így, hogy nem jött belőle semmi, így is megnyugtatta. :)









2 megjegyzés:

Névtelen írta...

szia!
szerintem jó ötlet próbálkozni a szoptatással- nagyon drukkolok. Biztos hallottál már LLL liga-na ők ebben nagy segítségedre lehetnek-esetleg nézz rá a honlapjukra!!! Semmiképp se add fel,ha úgy érzed kedved van hozzá-neki minden csepp aranyat ér!
Sok sikert!
fogár

Névtelen írta...

http://www.babaszoba.hu/services/naplok/post/probarepules/Elapadt_a_tejem_Vissza_lehet_hozni?id=211382
Nagyon nagyon ügyes anyuci vagy.Minden elismerésem a tiéd :)