2012. február 27., hétfő

Első mosoly

Épp a napokban kezdtem el morfondírozni azon, hogy vajon mért nem mosolyog még Gordon és bújtam a netet, hogy mikor is kéne valójában. 6-8 hetes kor körül írta, akárcsak azt, hogy elkezd hangokat kiadni, nem sírás céljából. Nos, az utóbbi pár napja nem volt, de már volt rá példa, a mosoly pedig máig váratott magára. :)
Reggel rám, majd délután a körzeti orvosra mosolygott és meg is jegyezte, hogy ez nagy pillanat, ez egy egyértelmű mosoly. :)))))))))))
Nagyon boldog vagyok! :)


Dévényeshez konkrét időpontot nem sikerült még leszerveznem, viszont, ha valaki lemondja akkor minket rak be és egy nappal előbb értesít róla, hogy mikor kell menni.
Egy alkalom 5ezer Ft. Heti 1 vagy 2 alkalomra lesz szükség, majd az első alkalom után kiderül.
Dédi már fel is ajánlotta, hogy havi egy alkalmat bevállal, annyira aranyos. :)))
A nőci is amúgy nagyon aranyos volt a telefonba, ezért nem is keresgetek tovább és ráadásul közel is van. És azt mondta mindenképp megoldja, mert egy 26.hétre született babánál nagyon fontos a rendszeres "kezelés".


A futár szerdán hozza az inhalátorunkat, amit a Bethesdában írtak föl.


És amit még ma akartam, de nem tudtam, időpontot kérni a szemészetre... :S
13-15 óráig lehet időpontot kérni... mondanom sem kell, hogy egyfolytában foglalt volt.


Védőnő azt mondta már kivihetem a levegőre, első nap 5percre majd 10re és naponta 5 perccel tovább, míg el nem jutunk 1óráig. :)


A ma éjszaka ismét rám vár... :)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nem kell időpont, ha a Tömő utcába mentek. Én is napokig próbálkoztam, aztán rögtön a Doktornőt kértem. Ő mondta, hogy nem kell időpont. Betegfelvételen jelentkeztek, majd a Gyszemészeten az üvegajtón bekopogtok és szóltok hogy csöppenteni kell a kicsi szemébe. 2x25 percet kell várni és rögtön szólítanak, ha letelt a 2. 25 perc. Csütörtökön menjetek, akkor rendel a doktornő.