2011. június 17., péntek

Új hely, új dokibá

Ma 9:15-re volt időpontunk az sztk-ba.Meglepően, szinte pontosan hívtak be. Először egy cuki asszisztens nővel találkoztam (doki sehol), aki felvette az anamnézist. Majd mondta, h menjek ki és ugyanazzal a sorszámmal hívni fog a dokibá. Így is történt és megtörtént az UH is. A doki nagyon óvatos volt, alig érzetem a hüvelyi Uh-t. Viszont nagyon elkeseredtem, mert ott fekve alig láttam valamit az amúgy is elég tré felbontású és kicsi képernyőből. Szerencsére Lacim bejött így a telóval csinált képet, de szarból várat nem lehet...

Szóval nem láttam az elvileg már rúg-kapálni tudó babámat mocorogni, de megtudtam, h 29 mm. :D
Az eleinte valamiért fapofa dokibá a végére ari lett és sokat beszélt, csupa fontos infót mondott el. Majd visszakerültem a cuki asszisztensnőhöz, aki ugyanúgy elmondott mindent, h mikor hova kell mennem és mindehhez megkaptam az összes szükséges papírt. Így hétfőn megyek kora terhességi vérételre és ha megvan az eredmény akkor EKG, meg belgyógyászat és majd valamikor fogászat, majd csütörtökön 12:30-ra védőnőhöz és Július 6-án 9:30-ra nyaki redő UH-ra, majd ha ott végeztem egy emelettel lejjebb vérvételre a kombinált teszt részeként, ennek eredménye 2 hét után lesz meg és akkor kell visszamennem dokibához az összes eredménnyel. Bár mondta, hogy ha sok a csillag az első vérvétel eredményén akkor menjek előbb vissza. Elmagyarázta, hogy kell leépítenem az insulin resistenciára szedett gyógyszerem a 12.hét után. Szóval egy csomó vizsgálat áll előttem, de a Július 6-át várom nagyon, amikor remélhetőleg tök szuperül láthatom a babámat. :D

Nincsenek megjegyzések: