2011. június 25., szombat

11. hét

És eljött ez az idő is, immár 11 hetesek lettünk! Már csak egy hét és a 2. trimeszterbe lépünk, tényleg rohan az idő. :)


Nos amiről még talán nem írtam, de már nagyon régóta zavar az a kutya jó szaglásom... Megőrülök bizonyos szagoktól, sőt! van, hogy a saját bőröm illata is zavar és naponta többször lezuhanyzok, hogy a friss tusfürdő illatát érezzem. Szerencsére Lacim bőrét bírom, bár nem tudom melyik a szerencsésebb, hisz mégiscsak magammal töltök 24 órát!?  :DDD


Tegnap előtt óta már úgy érzem, h a baba jelez, ha előre hajolok, összekuporodok, vagy bármi olyan tevékenységet végzek, amivel az életterét szűkítem. Nem tudom leírni mit érzek, de érzem, h nem tetszik neki. Így a kedvenc olvasó, pihiző pózom, a hason fekvés is kilőve. Lacim sokat van távol a napokban és említettem neki, h nem tetszik a babának az előre hajlás és annyira édes volt, mert rendre utasított, hogy hát akkor ne csináljak ilyeneket és felajánlotta, hogy akkor majd ő levágja a lábkörmeimet, ha haza jön. 


És néha olyan fura nagyon enyhe belső hullámzást vagy mit érzek alul a hasamban, bár ezt csak abszolút nyugalmi helyzetben szoktam időnként érezni.
És aminek annyira nem örülök, h tegnap előtt óta ismét vissza állt az enyhe állandó hányinger, de tényleg csak nagyon enyhe... bár a tegnapi ebédet nem tudtam befejezni, mert úgy tartottam "biztonságosabbnak" Vuk szempontjából. :) De tényleg nem zavaró, elviselhető! ;)

Ha minden igaz ma 44mm-es a babánk! :)
És kb. így nézhet ki:



Annyira jó érzés, hogy a 11. hétbe lépve már minden kis animáció, pl. a vonalzó itt fent baloldalon vagy a kis méhben lebegő baba a vonalzó alatt, mára már emberinek mutatja a babát, szép hosszú lábakkal. :))


Tegnap megnéztem az Élet az anyaméhben című dokumentum film első és második részét. Mondanom sem kell, hogy amikor a baba megszületett a végén, elsírtam magam. Először nem tudtam eldönteni, hogy az anya fájdalmaival éreztem együtt vagy a baba megszületése miatt, de azt hiszem az utóbbi hatott meg. :) 2x45 perc, de megéri végig nézni, fantasztikus! Így terhesen meg pláne! :))




Nincsenek megjegyzések: