2011. június 15., szerda

Döntés

Nos Lacimmal átrágtuk az orvos-kórház témát... Imádom az orvosomat, hisz neki köszönhetem, h teherbe estem, de mivel a ház félkész és fél évünk van befejezni, anyagi megfontolásból váltanunk kell. A kórház miatt azért, mert fizetni kell az EDA-ért, az orvos miatt azért, mert nem győzzük a terhesgondozást fizetni...
Így pénteken elmegyek egy "SZTK"-ba, egy dokihoz akiről nagyon jókat olvastam a neten. Igaz, h ügyeletesnél fogok szülni, de mégis remélem, h a maradék cirka 6 hónap alatt nála jó kezekben leszek. Nem örülök, h anyagi okok miatt így kell döntenünk, de az, h legyen egy gyerekszoba ahova a gyerek beköltözzön fontosabb! Sokan nem engedhetik meg maguknak a magándokit, hát most én is beállok a sorba. 
Szóval péntek 9:15-re megyek. Kíváncsi vagyok milyen körülmények várnak rám és, hogy van e UH és ha igen, akkor kapok e képet... mindenesetre viszek fotoaparátot. :D

Nincsenek megjegyzések: