2011. június 27., hétfő

Sírás és "kis G" története

Már napok óta van, hogy nagyon könnyen elpityeredem egy-egy megható történeten. Előtte is képes voltam, de most még hamarabb. Tegnap, vagyis ma hajnalban pedig rendesen zokogtam... Lacim félálomba meg is kérdezte, hogy miért sírok:
- Miért sírsz?
- Nem tudoohoohooom! 
- Ja, akkor jó.
és hát aludt volna tovább, amikor is még nagyobb zokogásba törtem ki, hogy hát ha már nem is tudom, h mi az oka a sírásomnak, akkor nem is érdemlek vigasztalást??? Na de ekkor se történt semmi úgyhogy cselekednem kellett a saját érdekemben és magamra húztam Laci kezét, utalva rá, h ölelgessé má meg! Na és akkor mikor jó szorosan megölelt, enyhült a sírás és erre rájött Lacim is, így egyre szorosabban ölelt. :))) Minden estre ez bevált, mert elmúlt a zokogás. Aztán kiveséztük, h biztos a hormonok. Hát mi más?? Nem szokás, - pláne nem nálam - csak úgy, ok nélkül zokogásba kitörni az éjszaka közepén. Szóval ezt is megértük, hogy "kis G" bolondot csinál anyából. :)))


Egyébként nem akartam említeni, de mivel valahogy csak nevezni kell a gyereket, ahogy fentebb is írtam, nálam jelenleg a "kis G" posztot tölti be. Az oka: fiú esetén Gordon, lány esetén a Gerda nevet gondoltam ki neki. :) Az első és legfontosabb szempont mindkét nem esetében, hogy nem szerepelhet a top 100-as listán! Csak és kizárólag ritkán adott nevek jöhetnek szóba!
Mért Gordon:
1. Mert május 10-én van a névnapja és akkor lett pozitív a tesztem is.
2. Jelentése: nagy domb, vagyis az én keresztnevemre utal, amiből úgyse jut szegénynek... na de íííííííígy... már igenn! :) :p
Mért Gerda:
1. Mert rövid.
2. Határozott nőt takar.
3. És nem "picsás" . :D
Azt persze ne is említsük, h Lacim még nem bólintott rá igazán egyikre sem... Gordonra még csak-csak vevő, de a László az amit minden erejével propagál, hozzáteszem nálam teljesen reménytelenül! :) Gerda meg  "mert csak" alapon nem tetszik neki, de persze nem dobott be még jobbat. :) 
Amúgy szerintem, ha már meg lesz a neme kis G-nek, akkor fog majd igazán a nevek mellett vagy ellen kiállni.
Durva, de már most azon izgulok, hogy mi van ha fiú és míg én a szülőágyon fekszem ő lezsírozza, h László legyen... áááááááááááááááááááááááááááááááááá


Na, hát azt még nem is meséltem, hogy kis G-nek már van altató dala, amit énekelgetek neki és ha megszületik és meghallja, majd emlékezni fog rá és majd jól megnyugszik tőle!
Ez az amit tanulgatok kis G-vel, de ha nem szól közben ez a szám, akkor általában elfelejtem a dallamot és hát még a szöveget sem sikerült elsajátítanom. :DD


Sokat gondolkoztam rajta, h feltegyem-e a pocak fotómat is, ami készült rólam, de mivel ez a blog kis G-nek is szól, hát nem fogok ebből presztízs kérdést csinálni és felteszem:
Ciki vagy sem ekkora volt már 9hetes2naposan a hasam, és hát tudjuk, h nem a gyerektől... de nem is ér azt nézni, honnan indultam csak azt, hogy mekkorát nőtt kb. 2 hét alatt. :P


kis G ma elvileg: 47mm :))









Nincsenek megjegyzések: