2011. június 18., szombat

10.hét

Íme a tanúbizonyság, hogy nem tudom átaludni az éjszakát.... 11körül kidőltem és nem rég felkeltem (02:30). :s
Mindenesetre, ha még csak 2,5 órája is, de betöltöttük a 10. hetet! :D WOW! :DDD
Ennek alkalmából megosztottam a blogot a leendő nagypapával,nagymamával,dédivel és "ükivel". Mindezt oly módon, h elküldtem nekik az oldal linkjét. Remélem olvasgatni fogják a blogot, így szinte első kézből értesülhetnek a Velünk történt dolgokról.
Az elmúlt 1 hét:
Annyi változott, h már egyáltalán nincs hányingerem, kicsi se! Hurrá!! :)
És a délutáni, ebéd utáni alvások is szimpla sziesztává szelídültek. Szóval nem alszok se nappal, se éjjel. :DD
És ha már nincs egy normális UH képem , de el szeretnénk képzelni mégis milyen lehetsz, hát kb ilyen:



Azt hiszem elmondhatom, hogy csoda szép óriási baba lettél! :)
Még, hogy ha ez a kép túlságosan is a nyers valóságot illusztrálja. :p


Most már eljutottam odáig, hogy nem csak tudom, hogy benne vagy a pocakomban, hanem érzem, hogy szeretlek! :))



Nincsenek megjegyzések: