2011. június 23., csütörtök

Az áhított kismama könyv

Ma elmentem a védőnőhöz. Több, mint egy órát voltam ott. Ki kellett töltenie egy csomó papírt és elmondott sok mindent, például azt is, h jót tesz az úszás!
 Így este, mikor lement a tűzforró nap bemerészkedtem a medencébe. :) Igaz, h az úszás ebben a medencében nem igazán kivitelezhető, de éreztem, h jól esik a hullámzás a pocimnak. :D És azért két karcsapásnyit lehet úszni sarokból sarokba! :D 
Mivel pár napja feszül a hasam és szurkál, MagneB6-ot javasolt 3x2-t és nyugalmat. Mivel több, mint egy hete gyerekcsőszködöm, a nyugalom nem volt biztosított számomra, de holnap délután véget ér ezen jellegű feladatom és végre pihenhetek.
Tegnap délután még a savam is a számban kötött ki mikor lehajoltam valamiért... rohantam a wc-re, hogy Hopp Jön Vuk, de a felegyenesedés hatására vissza csúszott minden oda ahova való. :) Szóval továbbra is rosszullétmentes kismama vagyok a hasi feszüléstől és a cici fájdalomtól eltekintve. :)


Találtam egy táblázatot ami megmutatja, h adott napon mekkora a baba a pocimban és mivel a legutóbbi UH napján 29mm volt és 9+6 hetes és a táblázat is ezt az adatot adta meg, úgy gondolom, h vehetem irányadónak. 
Így a mai napon a babám elvileg: 39 mm!!! :)))


Az áhított kismama könyvről annyit, h csúnya fehér és apró betűkkel van rá írva, h várandósok kis könyve, vagy mi... Még arra se vettem a fáradtságot, h jobban szemügyre vegyem, mert semmi kismamis nincs benne. Egy baba vagy egy UH fotó igazán lehetne a borítóján... :s 
De jól becsomagoltam, mint a suliban a füzetet szokták! :)  


Előtte:

Utána:
Ez itt nem a reklám helye, de olyan cuki ez a baba! :D
És az sem elhanyagolandó szempont, h így nem vész el a többi fehér orvosi papír között a mappában!


Kaptam egy rakás babavárós szóróanyagot, egy-kettő még tetszik is. :)


Legközelebbi programunk szerdán elmenni a vérvétel eredményéért, és ha van hely még aznap elintézni az EKG-t és  belgyógyászatot. 



Nincsenek megjegyzések: