2011. június 29., szerda

Ma is okosabbak lettünk

Délelőtt megszereztük  a kora terhességi vérvétel eredményét, ami lényegében jónak mondható, csak 3 tizedes eltérés van egy két helyen, de az semmi. :) Majd megejtettük az EKG és belgyógyászati vizsgálatot is, ahol szintén mindent rendben találtak. Mondjuk a belgyógyászati vizsgálat abból állt, h meghallgattak elölről, hátulról és veséken vágott a doktornő és hát kielemezte a fent említett eredményeket. :)


Mivel az Önkormányzat közelében jártunk, mondtam Lacimnak, h kérdezzünk már rá arra a dologra, hogy mi is szükségeltetik egy apasági nyilatkozat tételhez, mert a neten vagy 20 féle verziót olvastam és az egyik nagyobb hülyeségnek tűnt, mint a másik. Szóval első kézből tudtuk meg, hogy mindössze ennyi szükséges:
- Kismama könyv (megvan)
- Orvosi igazolás a terhesség tényéről (ezen szerepelnie kell a teherbeesés időpontjának és a születés várható időpontjának, ezt a legközelebbi orvoslátogatáskor beszerzem)
- Záradékolt házassági anyakönyvi kivonat (már amennyiben volt férjnél az anyuka előtte és hát én voltam és meg is van erről ez a bizonyos papírom)
- Anyuci és Apuci érvényes személyigazolványa és lakcímkártyája (megvan)
És ezt abban a kerületben kell kikérni amelyik kerületi kórházban szülni fog anyuci.
Külön rákérdeztem, h ennek a nyilatkozat tételnek van-e meghatározott időpontja, mert hát olyat is olvastam, h csak a szülés előtt 3 héttel adják ki és azt mondta a hölgy, hogy amennyiben a szükséges papírok megvannak akkor lehet a nyilatkozatot megtenni. 
Szóval az, hogy bonyolultabb, mint egy esküvő, az egy baromság és ezt azok találták ki, aki nem tudták másképp meggyőzni a párjukat, hogy vegye el őket. :DDDD


ma kis G elvileg: 52 mm



Nincsenek megjegyzések: