2012. május 22., kedd

Kengyel helyzet

Pár napja elromlott Gordon étvágya, illetve többször , de nagyon keveset evett. Bár gyanítom, hogy mi vagyunk a hibásak, mert az éjszakai ébredésekből ennivalóval altattuk vissza , ami 1,5óránként kb.20ml-t jelentett és szerintem így átállt erre. A súlya is vissza ment 5kg alá.
Viszont most már tudatosan húzom az időt és csak 3-4 óránként adok enni ha nyűgös is és úgy tűnik kezd vissza állni a rend, ami a súlyában is megmutatkozik, mert tegnap 5060 gramm volt.


Pár nap után ma végre megint egy jó nagy adag főzit, cirka 200g-ot evett. Természetesen cukkinis krumpli, husival... ez a kedvence. :)


Most pár napig gyümölcsöt nem adtam neki, mert örültem, hogy eszik és mivel nincs oda érte, nem erőltettem, de majd ma uzsira azt kap, remélem hasonló sikere lesz, mint az ebédnek. :)


Tegnap voltunk csípő ügyben kontrollon és most csak manuálisan nézte meg a doktornő, de azt mondta, mintha a jobb oldal jobb lenne, mint egy hete. A bal oldalon nem érzett semmit, de pontosat, majd 5-én az UH-us kontrollon tud mondani.


Ma a Bethesdában voltunk pulmonológián, semmit rosszat nem mondtak, csak annyit, h kissé nehezített a légzése. De egy BPD-s tüdőtől mit várunk. :) Lehetne rosszabb is, már kb. 2 hónapja nem kap ventolint és nem volt fulladás.
Kérdezte a dokinő, h hova járunk neonatológiára és mivel mondtam, hogy sehova vett Gordontól vért, emiatt majd holnap délután kell telefonálnom.


Ja! Pénteken kiderült, hogy Gordon vizelete teljesen negatív, végre!!! :)))












Ami fejlődés Gordonnál, hogy már nem csak alkaron támaszkodva nyomja ki magát, hanem teljesen. A hanggal nevetés mégsem jött még elő, viszont édesen dumál sokat és hangosan. :)













Nincsenek megjegyzések: