2012. május 27., vasárnap

Gyereknap

A mai napunk elég laza volt. Gordon szinte egész nap aludt, amit nem is bántam, mert ha fent volt nyügizett... bár lehet h épp azért, mert inkább aludt volna. :) A hami terén se volt toppon, bár péntek óta nincs... :S


Péntek este meg nem akart aludni. Nyüglődött, semmi se volt jó neki, de ha meghallotta apuci hangját a telefonba pár percre megnyugodott. Lehet, hogy hiányzik az apukája?!


A súlya is volt majd 5200, de mára 5100 - ra lement.
Igaz, hogy ma egy akkorát sikerült termelnie, hogy konkrétan a pelenkába nem fért bele, így a fele az ölembe landolt, pedig 10perce adtam rá azt a pelust. :D


Bevezettünk egy kis újdonságot az étkezésbe, méghozzá, hogy a gyümölcsöt babakeksszel kapja, bár volt, hogy tápiba áztattam a kekszet. Szemmel láthatóan nem eszik belőle sokat és a mai mérce szerint 80grammot evett az alma+keksz kombóból.


Gyereknapra arra gondoltam, hogy közösen vehetnénk Gordonnak egy fa járókát, így küldtem egy körüzit a családtagoknak, - hogy aki szeretne és tud - segítsen, hogy megtudjuk neki venni, mert a családi pótlékból nem futja rá, hiszen az egész összeg elmegy a Dévény terápiára és tápszerre... :S
Így a mai családi látogatás során egy kicsi össze jött a járóka alapba. :)
Itt volt Keresztanya Jancsival és Mami Gabi bácsival.


A járóka



1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Brigi
Csodaszépen fejlődik Gordon! Igaz kis harcos!!!
Nekünk pont ilyen járókánk van, vastag szivaccsal, ha érdekel írj. Orsi az egészség fórumról :)