2012. május 9., szerda

Előkészületek

Míg dédi Gordon babázott tegnap, sikerült is beszereznünk az óriáslabdát és haza felé apuci egy turkálónál megállt, hogy nadrágot nézzünk nekem a keresztelőre.
Jó kis helyre bukkantunk,mert lássuk be az én méretemben nem is olyan egyszerű megfelelő ruhadarabot találni. Szóval kb. az első 5percben rá is bukkantam a nacira, amiben holnap feszíteni fogok.


Ma Mami jött át babázni, hogy a holnapi keresztelő utáni fogadásra az ételeket előkészítsem.
Bepaníroztam rengeteg mindent és mindenből kis méretűeket, hogy meglegyen a party falatka feeling, így reggel csak ki kell sütnöm a rántott húsoscskákat, májacskákat és hagymakarikákat. Lehetőleg olyan gyorsan, hogy 1-re oda érjek a fodrászhoz.
Most este kisütöttem a magyaros és currys party golyókat.
Mindezekhez a dédi készít 3 féle salátát.
Mama hozza a tortát, dédi mama meg sós apró sütit.


Izgatott vagyok, bár tudom, hogy Gordonnak ez még nem fog sok mindent jelenteni, de mégiscsak nagy nap lesz eza keresztség miatt és amiatt, hogy megüli élete első névnapi buliját. :)


Egy kedves ismerősünk, aki anno fotós volt, megkérdezte, hogy fotózhat-e, így végül az lett a vége, hogy Ő lesz az esemény hivatalos fotósa. :)


Ma nagynéném ellátogatott hozzánk és lehet, hogy Ő holnap nem tud jönni, így már most átadta az ajándékot egy cuki autó formájú szőnyeg személyében. :) (erről kép még nincs)








Nincsenek megjegyzések: