2012. április 4., szerda

Zinnat

Tegnap beszéltem a nefrológus dokival és mivel van egy kis baci meg fehérvérsejt, adott receptet Gordonnak 2x5ml Zinnatról. Mikor megkérdeztem, hogy mennyire súlyos , megnyugtatóan rávágta, hogy nem súlyos, de kezelni kell. Gordon természetesen utálja az ízét akármennyire is édes, sőt talán már túlságosan is az.


Ma volt itt a gyerekorvos és a védőnő is. Mivel nem sokat hízott 2 hét alatt , csak 150grammot, így ebédre krumplit kell adnom neki vagy almával vagy valami tök félével, egy csipet cukorral összekeverve. Szóval minden ebédre krumpli és valami legyen a kaja, mert abban van a szénhidrát... na meglátjuk mire jutunk. :)
Meséltem védőnőnek, hogy tegnap és az előtt is annyit evett uzsonnára a gyümölcsből, hogy nem is kért utána tápszert és csak 3 óra múlva jelentkezett a következő adag hamiért. 
De a gyümit 2 étkezés közé kell időzítenem, nem válthatom ki az uzsit vele. :S Hát, nem tudom, hogy tudom ezt kivitelezni majd.
Drága kisfiam nagyon toppon volt, mikor itt voltak, vigyorgott és nézelődött nagy szemekkel az idegen arcokra. 
Védőnő megjegyezte, hogy milyen pofizacsija lett. :))
Na és mivel mára nem volt gyümi uzsira betervezve, így megfőztem egy nagy szem krumplit, összekevertem sütőtöklével és egy kis tápszerrel. Nos elfogyott az összes!! :))


Keresztapa is meglátogatott ma minket.


Ma megvolt az első sikkantással egybekötött nevetés! Nagyon rövidke volt, de sikkantás volt! :)))


Tegnap próbáltam Gordonról vigyorgó , magyarázós vidit csinálni, de inkább a grimaszolás lett a fő téma. :)


Hétfőn reggel apás videók is készültek ám! :)

























































Nincsenek megjegyzések: