2012. április 19., csütörtök

Kamilla

Tegnapelőtt este - miután egy kemény nyúlbogyónyi kakit találtam a pelusban - úgy döntöttem, hogy főzök egy adag kamillát és abban fogom Gordon tápszerét kikeverni. Mióta megműtötték, már nincs gond azzal, hogy nem tud erőlködni, mert fáj. Nyomja Ő, de annyira kemény a kaki, hogy már szinte félő, hogy arany eret kap a drágám. Még anno mondta a védőnő, hogy kamillás tápit adjak neki, de akkor nem volt kemény a széklete, csak nem tudott a sérvétől nyomni. Szóval eszembe jutott, hogy mit is mondott a védőnő.
Már tegnap dél környékén tudott kakilni és ráadásul jó lágyat, szinte nem is kellett erőlködnie.
Ma kétszer is kakilt, mindkétszer a kezemben volt és észre sem vette mi történik a pelusban, csak a szaga árulkodott róla.
Szóval remélem a kaki téma megoldva végre. Ráadásul, mióta kamillás a tápi, mintha sokkal jobb ízűen enné és stabilan megeszi a 100ml-t. 


Tegnap kapta volna a 3 hós oltását, de majd csak május közepén kapja meg a műtét miatt.
És a dokinő a védőnővel egyetemben úgy döntött, hogy bevezethetjük a húsit Gordon étrendjébe. :)


Ma valamilyen apropóból úgy döntöttem, hogy a gyümi adagját Gordon, nem uzsira, hanem tízóraira kapja meg. Nem tudom , hogy ennek volt köszönhető vagy sem, de 150-160 g gyümit megevett. :)


Ivás terén nem nagyon volt sikere a teának, így gondoltam adok Neki szentkirályis bébiitalt. Tegnap és ma elfogyasztotta az egy üveget, ami Nála nagy szó :)


Ja, mivel a műtét óta Gordon az esti 7-8órás vacsi után mindig felkel fél 1 környékén, a doki javaslatára tejpépet adtam neki vacsira tegnap, de sajna nem vált be.
Ma kipróbáltam, hogy majd 2x annyi tápszert keverek a megadott mennyiségű vízhez, hogy sűrűbb, laktatóbb hamit kapjunk... nos majd éjjel kiderül...


Súly: 4180 gramm :)


Azt hiszem még nem mutattam Gordon keresztelő ruháját, amibe május 10-ig bele kell nőnie :))))





2 megjegyzés:

Névtelen írta...

szia.
a Maltoferrel mi is szenvedtünk kb 2 hó volt mire hozzászokott a szervezete. de mindig öklendezett tőle és bukás is volt mikor azt beadtam neki, szóval mi az Aktiferrinre váltottunk. a dokink javasolta. azóta semmi panasz, szorulásnak még csak hírét sem ismerjük.esetleg megér egy próbát/kérdést.
üdv
Gábor mama

Timszike írta...

Szia Brigi!
Probald ki, h keverj a tapszerbe Sinlacot, finom, laktato, hypoallergen, 4hos kortol mehet!