2012. április 5., csütörtök

Popey

Reggel kaptunk mamitól friss spenót levelet, és igaz, hogy a védőnő még nem javasolta, de hülye lettem volna kidobni. Szóval megfőztem, megint egy jó nagy krumplival.
Sütőtöklével leturmixoltam és 2 aventes pohár a 140ml-es feliratig megtelt. Az egyik pohár lett a mai ebéd, a másik a fagyasztóban végezte. :) 
És mit ne mondjak nagyon ízlett Gordonnak ez a hami is és ha az aventes pohár mércét nézzük kb. 100 eltűnt belőle.
És még maszatos se lett, olyan nyugodtan evett, igaz Dévény után voltunk. :)
Uzsonnára ma nestlé rizses tejpépet evett, de pár kanál után kikövetelte, hogy cumiból ehessen, így Ő nyert.
És spontán kakink is lett! :)


Délután maga mami is eljött, nem csak a spenótja, sőt még dédi mama is meglátogatott minket. 
Ők szerepelnek a mai videón. :)


Jajj és hát azt nagyon fontos megemlítenem, hogy este fél8-fél5-ig aludt Gordon, majd egy gyors evészet után reggel fél9-ig durmolt még. :)
Ma is fél8-kor került ágyba kivi vagyok most meddig alszik. :)
Bár tegnapelőtt ugyanez volt, csak akkor fél4-ig aludt.


És hát ígértem, hogy a ventolinról írok, de nem merek, így csak annyit mondok, hogy 1hete nem kapja és ..... kopp-kopp...







Nincsenek megjegyzések: