2012. április 17., kedd

kóli baci

Ez a nap elég sűrűre sikeredett.
Szemészeten kezdtük a napot, ahol találkoztunk egy másik PIC-es babával és szüleivel, nagyon jó volt látni Őket. Nagyon szép lett Noel baba és olyan nagy és ügyes, csak pislogtam. Gordon hozzá képest kicsimicsi. :P
A szemészeten cirka fél óra alatt végeztünk pupilla tágítással együtt és mindent rendben talált Maka doktornő. :) Legközelebb június 12-én kell mennünk kontrollra.


A szemészet után jött a sebészet és mivel dél körül értünk oda, senki nem volt előttünk. 
/ De épp mielőtt bementünk volna, hívtak a nefrológiáról, hogy újabb antibiotikumra van szükség, mert nem tűnt el a kóli a vizeletéből(eddig nem mondták, hogy erről a baciról van szó), így oda is el kellett még mennünk a nap végén. Utána olvastam ennek a bacinak és azt írják, h erős hasgörcsöket okozhat és hasmenést. Lehet, hogy emiatt sír fel kaja közben és éjjel Gordon...? /
 A sebész mindent rendben talált, elégedett volt a hegekkel, hogy milyen szépek. Sőt ma este már végre kádban fürdethetjük Gordont.
Hozzá Május 15-én megyünk vissza.


És ha már ott voltunk a PIC közelében, úgy gondoltuk Lacimmal, hogy fél évesen illik megmutatni Gordont, hiszen az Ő érdemük is, hogy Ő van nekünk!
Takács doktor úr meghatódva nézte Gordont. Szende doktornő , - akinél született Gordon - is örömmel nézte. :)
Mikor Laci megkérdezte, hogy megfogja e valamelyikük Gordont, mindketten - mintha erre vártak volna ugrásra készen -azonnal nyújtották a karjaikat, de Takács doktor úr nem engedte át az elsőbbséget a doktornőnek. Nagyon jó volt nézni, hogy ilyen örömmel és szeretettel ölelik a kisfiúnkat!
Tényleg nem lehet elégszer megköszönni amit Gordonért tettek!!!! 
 És még mosolyogni is láthatták Őt. :)
Megbeszéltük, hogy mikor Gordon egy éves lesz, akkor újra megyünk és mondtam, hogy viszek képeket a falra, mert nekem is sok erőt adott anno...










Nincsenek megjegyzések: