2012. április 28., szombat

Fejemelés, fordulás mesterfokon ♥♥♥

Minden nap gyakoroltuk ugyebár a fejemelést. Kis segítséggel, figyelemfelkeltő eszközökkel stb... Eleinte csak hátból "emelte" és kb. egy hete már rájött, hogy a karjával tud nyomni, íyg segíteni a dolgot. Tegnap már 1 másodperc erejéig ki is nyomta magát és én nagyon boldog voltam! :)


Ma reggel viszont ez történt:


és mindez olyan hosszú ideig, hogy még képet is tudtam készíteni róla. :)

A korrigált kora szerint Gordon három és fél hónapos, nem is rossz teljesítmény az én drágámtól. :)


De gondoltam magamban, lehet, hogy apa nem csak oda tette a kezét, hanem segítette is Gordont.
Hát, tévedtem mivel este ugyanez megtörtént , sőőőőőt még át is fordult a hátára ebből a pózból. Nem is egyszer hanem háromszor!!! Persze mire kiörömködtem magam és felvettem volna videóra ő hasra vágta magát és ordított, hogy vigyem  a kamerát. :)))) 


Tegnap a spenótos krumpliból, ma meg a céklásból rengeteget evett és vacsorára már 150ml tejpépet fogyasztott. :)


Jajj, hát nagyon boldog vagyok!!!!! :)))


Tegnap és ma is csodálatos idő volt, így szinte egész nap kint voltunk, egy szál bodyban és naciban. :)










Nincsenek megjegyzések: