2012. június 3., vasárnap

Keriapa és a meglepi

Miután a minap megírtam a bejegyzésemet, váratlan dolog történt.
Beszéltem dédivel és elmeséltem neki, hogy milyen szerencse ért minket járóka ügyben. Nem fogadta nagy lelkesedéssel a dolgot, inkább csak nyugtázta. Ennek akkor nem is tulajdonítottam jelentőséget.
Ezek után én és a kis családom elmentünk vásárolni, ahol megszólalt apuci telefonja... és csak annyit hallottam, hogy " de a Brigi már szerzett járókát" én nem is értettem mi van, mikor is folytatta, hogy " a Gyuri vett járókát". Néztem nagy szemekkel, meglepve, hogy mi vaaaaaaaan??? :)
Erre a telefon hozzám került és kiderült, hogy miután elküldtem azt a bizonyos körüzit, keresztapa megvette az álomjárókát. Csak csütörtöknél előbb nem tudja elhozni, ezért hivatalosan nekünk addig nem is szabadott volna róla tudni, és dédi feladata volt visszatartani a projektet. :D
Így tehát pénteken nem mentünk el a járókáért, köszönöm itt is a megértésedet Orsi. :)

Tegnap voltunk babauszi nézőben. Mivel olvastam, hogy a csípőficamnak jót tesz az úszás és amúgy is szerettünk volna járni, kerestem uszodát. Amit találtam, nagyon jó kis hely, nem járnak oda tömegek magukat áztatni, a medencét csak és kizárólag baba úszásra használják. És ami nagyon tetszett, hogy az egy óra szinte végig énekléssel volt körítve. Remélem élesben Gordonnak is tetszeni fog. Szerdánként 11:30-kor fogunk járni. :) Már meg is vettük a spéci fürdőnacit, már csak vízálló pelus kell. No meg nekem is kéne egy fürdőruha, mert apa és én is egyszerre bent lehetünk a vízben... de szerdáig nem hiszem, hogy sikerül szerezni, pedig jó lenne részt venni közösen ebben az élményben. Arról nem is beszélve, hogy apa nem nagyon szokott énekelni, Ő inkább zongorázik, ami a medencében nem igazán megoldható. :)

Kaja ügyben még mindig nem vagyunk toppon, inkább csak az utolsó két étkezés amiből "mennyiséget" fogyaszt.

A foga miatt gyakran sírt, sőt éjjel ijesztő üvöltéssel kelt és nem lehetett megvigasztalni. :S
Ezért kapott borostyánkő láncot. Mindent bevetünk, hogy jobban érezze magát. Ma kifejezetten jó napja volt és hiszem, hogy ettől. :)

Apuci kitalálta, hogy Gordont már ne fürdessük kiskádban, hanem fürödjön Velünk a nagy kádban illetve a zuhanya alatt zuhizzon. Nos, a zuhanyzás nem a kedvence, de szokni kell, mert úszás előtt le kell zuhanyozni. :)

















itt már álmos volt, ezért ez a kétségbe esett arc :)




Remélem sikerült olyan képeket összeválogatnom amik megütik a 18-as karika alatti mércét. :) Pedig még van egypár cuki kép, de az már egyéb okokból nem kerülhet közszemlére. :))

Ma esti súly: 5270g

Nincsenek megjegyzések: