2012. június 17., vasárnap

gügyögés mesterfokon

Nem írtam még róla, de Gordi már egy jó ideje gügyög és most már egyre nagyobb változatossággal és különböző hanglejtéssel, hangerővel. Eleinte nagyon sokszor mondta, hogy "aki", gondolom a k betűt gyakorolta, édesen buborékolt a nyál a szájában tőle, aztán akiből lett ági, mostanában van már oké, igen,hagyjál persze mindez Gordonosan. :) 


Na meg este ha lekerül egy kis időre a kengyel akkor apróságokon is tud hanggal nevetni, a nevetés enyhe kifejezés... inkább mondhatni röhög, de olyan jó férfiasan, de sajna csak kengyel nélkül. Viszont a mosoly már nagyon gyakori nem kell különösen produkálni magunkat érte. :)
Nagyon édes, mosolygós és jó étvágyú fiacskánk van. :)


Végre gondolom a pocakja helyre állt a téves tápi után és most már vissza állt a rend, sőt kanállal eszik már kétszer egy nap és nem nyüsszög érte, az egyik a főzi a másik a gyümölcs, 160-160 grammot.


Napközben 2órákat van fent, alszik egyszer egy hosszabb etapot 1-2órát egyébként csak 10-30percet. Viszont az elalvás nagy gond, mert csakis babakocsiban ringatva hajlandó és azt is nyöszörögve. Ezt ma megelégeltem és vacsi után leraktam aludni. Persze sírt és 5perc után bementem, megsimiztem, majd kimentem és sírás tovább, ekkor 10percet vártam, majd 15percet, végül a 20perces etap 19.percében elaludt. Így cirka 50perc sírás után elaludt, ami soknak tűnik, de remélem ha ezt a módszert bevezetjük napközben is akkor szépen megtanul magától elaludni ha álmos, márpedig tudom mikor álmos, így akkor teszem csak le. 


Egy napja úgy néz ki kb., hogy 9körül kel, 10-kor reggeli, ebéd 13-kor, uzsi 17-kor, 20-kor pancsi, vacsi, 23:30 körül pót vacsi.


A 8hónapos videó készítése során rákattantam a dologra és újabb videót csináltam, most a keresztelőről és csináltam az usziról is egy képmontázst.


Tegnap itt voltak mamiék és keresztanyáék, ma pedig Irén dédihez mentünk ebédre.


Keresztelő összefoglaló














ma esti súly: 5620g

Nincsenek megjegyzések: