2012. június 11., hétfő

Komolyan mondom

már azért írok ritkábban, mert az az érzésem van, hogy ha leírok valami pozitívumot, mint például, hogy G napok óta 8 órát alszik éjjel és az utóbbi 2 napban az étkezése is rendben volt, akkor tuti, hogy megdől az egész. Szóval az előbbieket le se írtam, csak példáloztam ám vele. ;)


Bár akár leírtam akár nem, a ma reggeli 60ml megtörtént vagy szinte meg se történt, hisz az nem igazán mennyiség... :S


Na jó.... Murpfy bekaphatja :P
(hmm most vajon ilyet lehet írni egy blogban? Van olyan, h blog illemtan? De mivel ez az én blogom úgy gondolom, hogy azt és akkor írok le benne amit akarok...  bár így is vannak dolgok amiket nem írtam le másokra való tekintettel, ami a mai napig nyomja a bögyömet, szóval ennyit a szólás szabadságról... lehet h kéne egy anonimus blog ahol kiírom magamból azokat amiket itt magamban tartok :))


Na de térjünk vissza az elmúlt nap eseményire. :) 
Csütörtökön keresztapa meghozta a járókát. :) Nem összecsukható, mert olyan nem volt, azt mondta, h ez egy tök más amire azt mondták ez jelenleg a legjobb... nem értettem, de mikor összeszerelték rájöttünk, hogy a fokozatok szabadon állíthatók, nincsen meghatározott pontok ahol a lapot rögzíteni kell és görgős. Szóval ez lett G járókája. :) Ami nagyon hasznos, mert abban van a játszószőnyege és végre vissza kaptuk a kanapén a szőnyeg által lefoglalt helyet. :) És a pihiszék is bekerült, hogy ne a földön legyen, hanem így lásson minket (és időnként a tévét is)).


Pénteken kihívtam a gyerekorvost, mert 3x kubukta, inkább kihányta a kajáját Gordon és a súlya se moccant 10 napja, és enni is ugye alig evett. Megvizsgálta megállapította, h G tök jól van tuti, h a kengyel miatt nem tud úgy emészteni  illetve attól nincs étvágya.
DE tegnap este azt hittem megfejtettem a rejtélyt, bár a ma reggeli 60 után kételkedem benne, hogy így lenne.... 
Szóval este elővettem a tápszeres dobozból a 2. zacskót és akkor vettem észre, hogy a tápszer nem is HA-s, hanem sima!!! Tény, hogy a HA feliraton kívül szinte semmi nem különbözteti meg a simától a csomagolást (ami nagy hiba), így a gyógyszertáros simán eladta nekünk. :O
Szerencsére allergiás reakció nem volt, inkább csak  a pocakja nem értette a dolgot, hogy honnan hirtelen ez a sok tejcukor. :)


Tegnap és az előtti napon szépen 5x ettünk, szép adagokat, bár a sima tápszert már mellőztem , csak Sinlaccal adtam oda és így meg is ette és tegnap estére a mérleg 5430g mutatott a stabil 5240ről elmozdulva. A főzeléket illetően sem igazi még az étvágy, de remélem ha kiürül belőle a nem HA-s táp visszatér a rend kaja ügyben....

Gordon már önállóan inhalál

több-kevesebb sikerrel.. :)



A facebookon nyertük egy sorsoláson ezt az ajtó  névtáblát :)

esti fürcsi előtti tornázás és szellőztetés




napi 7 perc Tom és Jeryr apával  :)

Nincsenek megjegyzések: