2011. szeptember 7., szerda

Ma...

... voltunk dokinál. Nem a "szokásosnál" akinél eddig 2x, mert ahhoz nem kaptam időpontot, pedig 1hónapja próbáltam kérni. Na, de nem is ez a lényeg, mert ez a doki még cukibb volt. :) Egy mackó bá. :D
Még a múltkori dokihoz vittem a labor eredményt ahol ugye látszódott, h egy picivel kevesebb a vasam, de az a doki nem foglalkozott vele, de Maci doki rögtön felírt nekem és mondta, h még a szoptatás alatt is szedjem! :)
Megnézte afp-t az ahhoz tartozó UH-t, majd még kaptam beutalót cukor terheléses vérvételre és újból leveszik a vércsoport akármit, mert azt ismételni kell. Szeptember 21-re 7órára már kértem is időpontot a laborba, ha megvan annak az eredménye megyek vissza maci dokihoz. :)
Még az is kiderült, hogy a hepatitis eredményemet a védőnőnek kellett volna megkapnia. Ma fel is hívtam és mondta, h nem kapta meg, menjek és próbáljam megszerezni ott, ahol levették a vért. De azt mondta a lényeg, h a szülésig meglegyen. :)


Tegnap említettem, hogy azért lett zsiráfos az ágyneműje Gordonnak, mert zsiráfos függönye lesz. Na gondoltam megmutatom milyen is lesz:
A felső kép maga az anyag , az alsó képen pedig a függöny alja látszik. Mivel ez egy fényáteresztős voile anyag, ehhez egy egyszínű sötétítőre gondoltam. A függöny még nincs meg, de a beszerzési forrás már igen. :)

Nincsenek megjegyzések: