2011. szeptember 14., szerda

4D

Pár napja nyugtalankodom, mert nem érzem Doncsit...
Ma reggel már nagyon befordultam a rosszkedvtől, sírtam is.
Úgy döntöttünk, hogy ez nem jó se nekem, se a fiamnak, és kérek időpontot fizetős Uh-ra ahol adnak leletet is és nem 2 perc alatt végeznek vele. Fél 1-kor telefonáltam időpontért és fél 3-ra már kaptunk is. :D


Gordon kis lustaság, mint mi... :D Csak feküdt keresztbe tett lábakkal és a kezével az orrába kapaszkodva lazult. :D Időnként bokszolt egyet, de azt is csak maga elé, nem a méhfalra, ezért sem érzem. Illetve még elég sok helye van odabent, nem érinti a méhfalat, ezért nem érzem igazán. Na meg ahogy írtam, kis lusta. :D
Nem baj, nyugis baba lesz. :))
Kaptunk DVD-t is , de csak a videó linkjét tudom felrakni valamiért:
4D videó
És egy kép a szép kis pofijáról:




A mai UH alapján is január 10 a várható időpont. 
BPD( két halánték közötti távolság): 56,8mm
OFD(tarkó-homlok közötti távolság): 74,4mm
HC(fejkörfogat): 207,9mm
AC(has körfogat): 183,8mm
FL(combcsont hossza): 40,9mm
EFW(súly): 572gramm


Olyan kis aranyos tappancsai vannak és olyan kis vastag combja és olyan kis fitos orra és Ő a mienk!!! :)))





Nincsenek megjegyzések: