2011. szeptember 18., vasárnap

Apuci első élménye

Az utóbbi pár napban elég korán kellett kelnem, hogy dolgozni menjek, apuci meg késő éjfélig festette a ház falait, így nem nagyon volt időnk egy másra.
Ma végre aludhattam, míg jól esik és ez a szokásomhoz híven kb. fél 10-et jelent. :)
Apa elintézte a jószágokat, majd visszabújt mellém. A hátamra feküdtem és mondtam neki, hogy mintha 2-3 napja a köldököm jobb oldala mellett nagyon kidudorodna a hasam és mintha valami mocorgást is éreznék azon a ponton. 
Na apuci rátette a kezét arra a pontra és érezte ahogy mozogsz! :) Először nem akartam elhinni, mert én sose érzem ha oda teszem a kezem. 
Hogy leteszteljem apát, mondtam, hogy amikor úgy érzi, hogy produkálsz, akkor mondja és tényleg akkor mondta mindig amikor én is éreztem belülről a kis táncodat! :D
Úgyhogy végre én is és apa is megbizonyosodhatott Rólad! :)


Nagyon cuki kisfiú vagy drágaságom! :)







Nincsenek megjegyzések: