2011. szeptember 6., kedd

22.hét

Nos a héten újabb "tünetet" fedeztem fel magamon, mégpedig, hogy megnőtt a körmöm... ami lehet, h egyeseknek természetes, de nekem sajnos mindig letört. Most viszont növesztem. :D
Reggel ismét úgy kelek , hogy éhes vagyok, ami nem túl jó annak tudatában, hogy a 24.héten lesz cukorterheléses vizsgálat, ahol órákig nem ehetek majd.


Tegnap voltunk védőnél, aki eddig 5kg hízást állapított meg, ami összességében nem rossz, mégse volt elégedett, mert a nagy részét az utóbbi 2 hónapban szedtem fel. Na, de azért hozzá teszem, h a hasam is mostanában nőtt meg! :P
Vérnyomásom most 125 volt, ami végre jó,mert eddig mindig alacsony volt. Bár most reggel ittam egy könnyű kávét és Apuci is kellőképpen felidegesített indulás előtt.
Hallgattunk szívhangot is, nagyon aranyos volt. :)))
Mikor megtaláltuk a szapora szívverését, nem sokkal később egy nagy sustorgás és Gordon szívhangostúl arrébb úszott. :D


Ma pedig végre-végre-végre letudtuk a babakocsit! Már becsomagolva várja , hogy használatba vegyük. :)
A tegnap említett babakocsi lett a nyerő:


Szerintem csoda szép és nagyon könnyű kormányozni, tologatni és Hauck márkájú, ami nem rossz! :D


És mivel sikerült olcsón megvenni a babakocsit még vettünk egy 4részes ágynemű garnitúrát, amihez ajándék zoknit is kaptunk. :D



És mivel zsiráfos lesz a függöny a gyerekszobába, így ez az ágynemű, mivel zsiráf is van rajta, szerintem tökéletes lesz. :D
Na és uniszex színű is a kis tesókra gondolva. :))


Most pedig a 22 hetes kisfiamról:
Magassága 27 centiméter körül lehet, súlya hozzávetőleg 500 gramm.
Sokat iszik a magzatvízből, gyakorolja a szopó mozdulatokat, a nyelést, ezáltal fejlődik az emésztőrendszere.
A magzatszőr már a tenyere és a talpa kivételével az egész testét befedi. A szemöldökén és a fejtetején is magzatmáz borítja a testét, így nem tud kiázni a bőr, és a mozgás közben sem tapadnak egymáshoz a testrészek. Könnyedén úszkál-csúszkál a magzatvízben. :))))
A fülében lévő, halláshoz elengedhetetlen szerve a csiga mostanra éri el végleges méretét. Ez már az élete során nem növekszik, felnőtt korában is ugyanekkora lesz. Mivel hallószerve kifejlődött, már sokmindent hall odabent. 




Nincsenek megjegyzések: