2011. július 20., szerda

Tudatlanság

Sajnos bekövetkezett amitől tartottam... nem volt UH a mai doki látogatáskor. Pedig még rá is kérdeztem, hogy hát akkor még olyan soká kell várnom a következő UH-ig ? És sajnos nem kegyelmezett. :(
Átnézte a leleteket,beirkált valamit a kis könyvbe, elmondta, hogy augusztus 2-án kell mennem AFP vérvételre.
Rákérdeztem, hogy nem kéne-e estleg egy terheléses cukor az IR-emre való tekintettel, de azt mondta, hogy a 20. hét előtt felesleges. Aranyos volt , magyarázott amit kérdeztem és adott amit kértem. Vagyis az asszisztens nőhöz át kellett mennem, akárcsak a X.kerületbe és Ő adta oda a beutalót AFP-re, terhestornára (ezt én kértem), és apasági nyilatkozat gyanánt egy ambuláns lapot amin fel vannak tüntetve a szükséges adatok és oda van írva, h apasági nyilatkozathoz.
12:45-re volt időpontunk, 12:30-ra ott voltunk és 13:15kor jutottam be.


Tehát
Aug 2. AFP
Aug 30. UH
Szept 5. védőnő,
majd utána doki, akkor kapok újabb beutalókat vérvételre. Egyenlőre ez vár ránk. 
Kissé el vagyok keseredve, hogy nem tudok barátkozni a gondolattal,hogy kisfiam vagy kislányom lesz... aki ma kb. 86mm.



Nincsenek megjegyzések: