2011. július 24., vasárnap

15.hét

Amennyire eseménytelennek indult ez a hét, annyira lett a végén izgalmas.
Azt még azt hiszem nem is írtam, hogy miután pozitív lett a terhes tesztem pár napra rá azt álmodtam, hogy egy kisfiú anyunak szólít. Egy újszülött kisfiú beszélt hozzám és az anyukájának szólított többször is.
És az Uh előtti éjjel pedig azt álmodtam, hogy az UH-on látom a kis zacsikat... és hát tényleg. :)
Valószínű erre mondják, hogy az anyák megérzik.

A tüneteket tekintve van egy újabb verziónk.
Mégpedig, hogy nem bírok megenni egy normál adag étel mennyiséget, csak kb. a felét a megszokott adagomnak. Ha pedig egy falattal több csúszna le annál, mint amennyit Doncsi hajlandó befogadni, akkor az összes étel ott akar kijönni, ahol bejutott. Szóval ha elég, akkor elég... lehet, hogy éhes maradok időnként, de akkor se megy/mehet le több. Ami viszont nem rossz abból a szempontból, hogy talán nem hízok túl sokat a 9 hónap alatt. :)
A csoki se pálya mostanság. :o Alapvetően nem nagyon esnek jól az ételek pár napja.

Egyébként továbbra is jól vagyunk, de a forróságot felváltotta a hűvös, csapadékos időjárás, így időnként szédülök... , de lehet, hogy nem is a hidegtől van , hanem vasat kéne pótolnom....
Még a 7-8. hét környékén volt, hogy jött egy hideg front és 3 napig feküdtem, mert minden mozdulatra szét akart esni a fejem annyira fájt és szédültem. Ezért gondolom, hogy a hideg front van hatással alapvetően a fejemre.

És íme egy 15.hetes pinduri:



Ahogy látszik a képen, így Don bőre is még nagyon vékony, ezért tisztán láthatók az alatt futó véredények.
Fején egyre hosszabb a haj és a testét is egy finom szőrzet borítja.
Gordon ízlelőbimbói most már olyan fejlettek, mint egy felnőtté, az én ételeimet ízesítő anyagok, mint a curry, fokhagyma, hagyma, kömény, megváltoztatják a magzatvíz ízét is. 
Don csontozata tovább erősödik, elképesztő tempóban épül be a kalcium.
Babám szemhéjai jelenleg szorosan zárva vannak, és így is maradnak a harmadik trimeszterig.





Nincsenek megjegyzések: