2011. július 8., péntek

Kombinált teszt

Ma délután igazán meglepődtem, mert kaptam egy sms-t. Mégpedig a sejtbanktól. Ez állt benne:


"Kedves Kismama! Értesítjük, hogy a Sejtbank által ingyenesen biztosított Down-kór szűrés eredményét a www.sejtbank.hu oldalon megtekintheti. Az ön kódja: XXXX"


Na rögtön hanyatt homlok rohantam a géphez, hogy láthassam a szerdán levett vérvétel eredményét, amit amúgy 2 hét múlva ígértek... Közben meg el voltam ájulva, hogy hű meg há, milyen szolgáltatásban van részem. 
Nos a leleten ez áll:


A szűrővizsgálat eredménye: Alacsony kockázat ( Hurrááááá!!!!)


Kockázat a Down-kór előfordulására: 1 : 31000 (Szuper!)
Kockázat az Edwards-kór előfordulására: 1 : 990 (éppen, hogy...)


Aminek Örülünk, hisz a legjobb minősítést kaptuk, vagyis az alacsony kockázat-ot!
DE biztos nem csak nekem szúr szemet, hogy az Edwards haverunk eléggé szar eredménnyel kecsegtet... igaz, hogy ez még az alacsony kockázat, de annak a leges legalsó határa.
Szóval kissé megijedtem... De igyekeztem tudatosítani, hogy ez egy JÓ EREDMÉNY! Az UH-on is tökéletes adatokat mértek és hát alsó határ ide vagy oda mégiscsak alacsony a kockázat na! :)
Szóval kis G egy tökéletesen egészséges és gyönyörű baba! :)
Akinek a nemét nem tudjuk, mert az UH-on a doki nem mondta, mi meg nem kérdeztük, mert épp azzal voltunk elfoglalva, hogy elájuljunk a látványtól! :D


Örülök, hogy ilyen hamar meg lett a lelet, mert így hamarabb eljutok a védőnőhöz és utána a dokihoz és hátha ő majd mondd valamit majd a nemét illetően...
Már csak a fogászatra kell elmennem, más vizsgálat egyenlőre nem várat magára. De oda nem lehet időpontot kérni és tuti sokan lesznek. :S Na, de csak muszáj lesz! ;)


Jaj hát azt az éneket persze, hogy nem tudom megtanulni amit kitaláltam neki, szóval új ének után kell néznem! Valami olyat amit a szenilis kismamák is meg tudnak tanulni!




kis G ma elvileg: 64 mm







Nincsenek megjegyzések: