2011. július 6., szerda

2012 január 15.

Éjjel alig aludtam valamit, csak forgolódtam és cikáztak a gondolatok a fejemben... nem jött álom a szememre, hisz tudtam, hogy végre láthatom az én kis ember formájú babácskámat és izgultam, hogy minden rendben legyen a genetikai UH-on.
És hát úgy tűnik, hogy egyenlőre minden rendben! kis G köszöni szépen jól van! :)
A mért adatok:


ülőmagasság: 58,97 mm
nyaki redő: 1,58 mm / ami tökéletes és ezt a doktor bácsi is hangsúlyozta, hogy MINDEN RENDBEN! :)
A mai napon 12 hetes és 3 napos, vagyis a szülés várható időpontja 2012 január 15.


Arra nem is akarok sok szót fecsérelni, hogy 9:30-ra volt időpontunk és 12:30 körül jutottunk be... Az élmény ami bent várt ránk az minden várakozással felért! ;)
És még szerencsénk is volt a tekintetben, hogy a kombinált vizsgálathoz a vért elvileg 12 óráig veszik le, de még a vér szállítós fiú előtt pár perccel oda értem, így azt is levették! Annak 2 hét múlva lesz meg az eredménye, most azért is izgulhatok! :D


Lacim majdnem végig kamerázta a monitoron látottakat és két normális képet is sikerült készítenie!
Íme:




Nagyon boldogok vagyunk! Fantasztikus volt látni a babánk kezeit, ahogy az arcához emeli, a lábait ahogy ellöki magát vele és a csoda szép fejecskéjét! :)

És a legszebb videó amit valaha láttam:







Nincsenek megjegyzések: