2011. július 10., vasárnap

13.hét

Ma betöltöttük a 13. hetet!!! Nem semmi, hogy rohan az idő! :D
Most már tényleg végképp vége az embrió korszaknak, kis G minden létfontosságú szerve kifejlődött, mostantól leginkább nőni fog, hetente kb. 2,5 cm-t és hízni, hízni, hízni! :)))

Egy hete még arról panaszkodtam, hogy a hidegfront készít ki, most meg jelentem árnyékban kb 40 fok van!
Úgyhogy a hűsített szobában kuporgunk kis G-vel a pocakban és innen bentről örülünk a nyárnak! :)

Akárhogy is nézzük most már tényleg a 2. trimesztert tapossuk, ami elvileg a terhesség legjobb része, mert elmúlnak a rosszullétek és még nem óriási az ember hasa. Nos én eddig se voltam rosszul , attól a pár enyhe hányingertől eltekintve, de most már valóban jóval ritkábban van hányinger, szinte nincs is. Hasam az meg mindig is volt, van és lesz. :DP

Elmondhatom, hogy mindenkinek ilyen jó kisbabát kívánok, aki nem sok vizet zavar  a pocakban.
Bár remélem pocakon túli léte során nem akarja majd behozni -a rosszalkodást tekintve- a lemaradását. :D

Egy szó, mint száz boldog vagyok, hogy egy egészséges és tüneményes baba nő a szívem alatt!!! 
Most már jó lenne tudni, hogy puncis van kukis babát képzeljek el odabent... 

Így nézhetünk ki most, kb. 68 mm-es nagyságban:

Nincsenek megjegyzések: