2012. július 27., péntek

Mi történiiiiiiiik???

Komolyan nem értem a fiamat... Ma délután kettő óra óta nem akart aludni, már annyira álmos volt, hogy sírt, de nem. Enni se, csak a víz!!! Fél8-kor fürcsi, lerakom aludni, hát 10 óráig 4x csréltem rajta bodyt, mert az összes víz kijött belőle a sírástól. Ivott, ordított, hányt. Nem beteg az tuti, egyszerűen annyi levegőt nyelt hisztinél, h felfordult a gyomra. Őrület. 10-kor feladtam, kihoztam a nappaliba, ráraktam a mellkasomra és felhívtam apát, hogy elpanaszoljam neki a történéseket, miközben Gordon kaján vigyort tolt az arcomba...
Dédihez is átmentünk, mert még az is megfordult a fejemben, h mivel elfogyott a szentkirályi, csapvizet forraltam és lehet, hogy a klórral van baja. Szóval az ő ásványvizét betámadtuk. Így este 11-kor megivott belőle egy nagy adagot és hanyatt fekve alszik az ágyában. Már tegnap is csak hanyatt aludt el este, pedig Ő aztán sose. Változik a fiatalember. Na meg állandóan állni akar, akkor érzi jól magát. Ha áll vigyorog és boldog. De forogni, kúszni, mászni, ülni azt nem. Így a kanapéra támaszkodva élvezi a "mintha állás" örömeit. 


Infatrini tápszert eszünk vagy inkább nem eszünk súlyos pénzekért és éppen hogy elkezdett felfelé menni a súlya, jött ez a fogzás-fosás, így megint ott vagyunk ahol a part szakad...


Dévényt most hanyagoljuk picit, meglátjuk így hova jutunk.


Úszni járunk, ringatózni is fogunk menni ha épp nem alvásidőre esik a dolog. Mindent csak lazán veszünk, mert a 2013-as év kemény lesz.
























Nincsenek megjegyzések: