2012. július 24., kedd

Fogzás az összes tünettel

Megszokhattam volna már, hogy nálunk semmi sem megy egyszerűen. Ha csak arra gondolok, mikor Gordon az intenzíven volt és a szemvizsgálatok során, ezt mondták még nem kell, még nem kell műteni, majd végül persze, hogy igen. Aztán mikor bevérzett a szeme, majd felszívódik, hát persze, hogy nem... és a csípőjén hát persze, hogy nem segített a kengyel... most hirtelen ennyi ugrott be...


Szóval tegnap óta fogzunk, de nagyon durván. 
Éjszaka nem alvás, hasmenés, hőemelkedés, étvágytalanság... 
Bővebben: tegnap este a fürdés után elalvás nem ment, gondoltam megint hiszti az egész, jöjjön az 5-10-15perces művelet, hát már a 25 perces etapnál megsajnáltam és babakocsiba rángatás jött, de semmi, csak sírt. Este 11-kor kapott kúpot, hajnali 2-ig aludt és onnantól kezdve semmi alvás, csak fosás. Apuci éppen, hogy hazajött máris a mély vízbe volt dobva, mert bizony be kellett segítsen, ebbe az éjszakába. Ma alapvetően nem volt rossz kedvű, de ment a hasa, nem nagyon evett és délután ismét hőemelkedés volt, így kapott kúpot és akkor aludt 2,5 órát. Ma esti elalvás előtt ismét kis hőemelkedés, most nurofen szirupot kapott, h ne bántsam a popiját, már így is olyan piros. Gondoltam jó fej leszek, babakocsiban elringatom, hát nem sírt így is? Erre fogtam beraktam az ágyába és a 20. perces etapban végül elaludt. Nem tudom meddig tart majd, de remélem sokáig. Amúgy a hosszú éjszaka után reggel ínytapit végeztem és mintha az egyik fog sarkocskájának az élét éreztem volna. Ajánlom is neki, mert megküzdöttünk vele mind hárman :)))


Ma itt volt Edina barátnőm, mert úgy volt, hogy Erika is jön és 2év után végre hármasban taliztunk volna, de Era lemondta... grrrr 



Most vissza fele haladok az időben, így jöhet a tegnapi nap... Voltunk RINGATÓ-zni! :) Én nagyon élveztem és Gordon is végig mosolyogta az egészet. Fél órában sok gyerek és anyuka közt,  zenék, mondókák, remek élmény! :) Apa fotózott, így kb 3 kép sikerült, azokon persze egyiken se nevet. :P (videó később)
A ringatózáson ott voltak Zitáék is és aznap meglátogattak itthon Noelék. :)


Vasárnap:
Megjött apuci, Gordon jó fiú volt és átaludta az éjszakát, apa meg is lepődött, hogy már ilyen ügyes, persze ahogy ezt fent írtam másnap rögtön rá is cáfolt. :) Apuci szerint Gordon 3 hét alatt sokat változott az előnyére. :)


Hétvége: Itt voltak mamiék, Keresztanyáék és jó kis sütögetéseket , én és Rómeó táncversenyt rendeztünk. :) Vicces volt.






Lucám sírja jelenleg...











































A ringatózó csapat


Nincsenek megjegyzések: