2012. július 19., csütörtök

Babatali

Pénteken írtam utoljára... 
azon a hétvégén itt voltak nővéremék, itt aludtak, glancba vágták a kertet én meg megcsináltam Lucám sírját szépen.
Nagyon pofás a kert. Szombat éjjel tüzeskedtünk és nyárson sütöttük a vacsit. Természetesen akkor az updat vacsorámat nem ettem meg, de a nyársra húzott finomságok is update 1-es kóddal rendelkeztek, így abból ehettem.
Miután hétvégén ekkora volt a házban a nyüzsi, mikor vasárnap elmentek, nagyon rossz volt. Most már túl vagyok ezen, de akkor nem volt kellemes egyedül maradni.

Hétfőn haza jött apuci, de csak  órát tölthetett velünk, mert mennie kellett tovább, de az a 4 óra nagyon feltöltött, sokkal jobban érzem magam.

Szerdán voltunk úszni, ahogy szoktunk. Gordon nagyon aranyos volt, mert mikor vettük fel az úszópelust már vigyorgott, mintha tudná mi jön. :) Sőt, megkockáztatom tudta mi jön. :) Tényleg nagyon jól érzi magát a vízben, annyira aranyos. 

Ma pedig voltunk babatalálkozón ahol azok az anyukák és babáik voltak , akik mind 2012 januárra várták , hogy életet adjanak gyermeküknek. Gordonnal együtt 5 baba gyűlt össze. Persze mivel mind időre született babák voltak, így sokkal nagyobbak és ügyesebbek is voltak. Gazdagabbak lettünk egy mászást segítő hengerrel is meg persze egy nagyon jó kis élménnyel is. 

Egy korababa anyuka ötlete alapján tegnap óta új tápszert adok gordonnak, ami infatrini névre hallgat. Nagyon ízlik Gordonnak, teljesen egyedül megissza az üvegből, nem kell könyörögni neki :)

A képek között van egy kis összevisszaság...















Ez már a babatali után készült. :)































































Nincsenek megjegyzések: