2012. július 7., szombat

Apa hiányzol!

Apuci 1 hétnél tovább még sose volt távol... Tegnap láttam Őt skype-on és elsírtam magam, annyira jó volt látni még ha csak így a távolból is. Szegényke belázasodott, de ma reggel már jobban érezte magát.


Anyukám szülinapjára készített Charlotte tortámról megérkeztek a képek, de szerintem élőben szebb volt és finomabb. :D




Tegnap mikor Gordon fél 6kor felkelt, azonnal adtam neki vizet és vissza raktam az ágyába. Ismét vissza aludt és csak fél 9-kor kelt. Ezt ma is kipróbáltam és működött! :) Így annyi a hajnali kelésnek. :P


Amúgy  a napok alvással, pancsizással, dumálással telnek, semmi különös nem történt. Én is már jól vagyok, tudok végre aludni, bár hajnali 1-nél előbb nem vagyok álmos.


Ma megint meglátogatott minket Erika barátosném és tök jó rágókás-fogkefe szettet hozott Gordonnak.
Az egyik egy sima rágóka, a másik egy fogkefére hasonlító rágóka, a harmadik meg egy igazi fogkefe. :)






Mivel nem szóltam, h hozzon fürdőrucit, így a partól volt kénytelen "együtt pancsizni" Gordonnal. :))












Két napja annyira erősen meg tud kapaszkodni Gordon az ujjaimon, hogy fekvő helyzetből simán fel tudom húzni ülő helyzetbe anélkül, hogy fognám. Erről a tudásáról nem tudtam másképp képet készíteni, minthogy megmutattam neki, hogy tud a járókába kapaszkodni.







Egy hét kihagyás után tegnap Dévényre is mentünk...





Nincsenek megjegyzések: