2012. július 28., szombat

Koraszülöttek napja

Mivel ma apa nem volt itthon, mamit és Gabibácsit kértem meg, hogy legyenek az utaskísérőink az Orczy kalandparkba illetve a Millenáris parkba.

Mégpedig abból az apropóból, hogy részt vegyünk a Koraszülöttek napja alkalmából rendezett eseményen a kalandparkba, illetve a KORE sátrát is meglátogassuk a Millenárison.

Orczy Kalandpark:

Fél 12környékén érkeztünk meg, de mivel nem volt első kézből információnk arról, hogy ez az esemény megrendezésre kerül és G épp aludt a kocsiban, mami és én felfedezőútra mentünk. Hamar meghallottam a buli hangjait, így mami javaslatára visszamentünk az autóhoz Gordonért és belevetettük magunkat a kalandba.

Már a bejáratnál ismerősként üdvözöltek a II. Sz. Szülészeti és Nőgyógyászati Klinika PIC osztályának dolgozói, de azonnal kiderült, hogy semmi újat nem tudok nekik mondani, mesélni Gordonról, hisz aktív olvasói a blognak. :) Nagyon jól esik, hogy érdeklődéssel követik a kisfiam sorsának alakulását és még egyszer köszönöm Nekik, hogy 3hónapon át gondoskodtak Gordonról! :)

Kitöltöttem egy regisztrációs lapot,így ha minden igaz a következő taliról már fogok értesítést kapni! :)
Kaptunk karszalagot, egy kulcstartót a mai nap emlékére és egy borítékot, amiben a megszerezhető ajándékok listája volt.
A parkban sátrak voltak felállítva és sorban haladva megszerezhettük  a listán szereplő dolgokat. Részemről a könyvnek örültem a legjobban. :) 
Volt kalács, tej, joghurt, fagyi, ajándékcsomag, sok cuki apróság és választhattunk plüssfigurát és lecsaptam egy cuki majomra :). A hangulat is jó volt, színpad is volt felállítva ahol az érkezésünkkor pont Zumba volt, viszont Gordonnak kissé hangos volt, így kerültük azt a részt. :)
Bő két óra sétálgatás után megpihentünk és vártuk, hogy megjöjjenek Zitáék is, akik 2után estek be, így nem sok időnk volt egymásra, mert ugye mi még további állomást tűztünk ki magunk elé. Szóval megérkeztek Zitáék is és rögtön sugdolózásba fogtak a fiatalok. :)))

1. kép: Na szia, nemrég láttalak.
2. kép: Képzeld mit hallottam!!!
3. kép: (sus-mus pletyi)
4. kép: Na ehhez mit szólsz? 
5. kép: Na tetszik a sztori?
6. kép: Na mi van máááá, ne az anyámat stíröld!? :)

Mivel Zita anyAnna az egyik kedves nővérkével mély párbeszédbe elegyedett, gyorsan leléptünk és mentünk a 


Itt is regisztráltunk és kaptunk egy kis térképet ami bélyeggyűjtésre is szolgált, így elindultunk felfedezni, hogy mit is kell tennünk a megszerzésük érdekében. Viszont azonnal belefutottunk a KORE sátrába és ha már ott voltam csatlakoztam az egyesülethez és befizettem az éves tagságot. Beszélgettem az egyesület elnökével akinek a kislánya szintén 26hétre született 610 grammal. :)

A bélyegszerző körút során kellett, teszteket kitölteni, tollasozni, Gordonnak kekszet enni és közben kaptunk tollat és egy csomó matricát sőt egy nagy pingvin családos plakátot is. Jutalmul pedig, hogy megszereztük a 6 bélyeget, kaptunk egy babanet.hu feliratú strandlabdát. :D

4re értünk haza és Gordonnak egy hangja nem volt egész nap, még a koranapon aludt fél órát a babakocsiban, de annyi elég is volt és cukiság volt egész nap. Most az elalvás picit könnyebben ment, de sűrű és elég hosszú ideig kellett a popiját paskolgatnom hozzá. :) És ma kapott először tojássárgáját a főzibe, sőt még fagyizott is :O


Egy rövidke VIDEÓ Gordonról és Zitáról :)






















Ezt kóstold meg nyanya! :)







Nincsenek megjegyzések: